'Allereerst mijn oprechte excuses voor de late aankomst van mijn brief, maar dit heeft een fantastische reden!'
Zo opende Sinterklaas zijn brief aan alle inwoners van Smilton Valley. We zullen jullie niet langer in spanning houden, lees de brief maar snel!
Smiton Valley - OptimusCraft
Aan alle inwoners, liefhebbers en spelers van Smilton Valley en Optimus Craft,
Allereerst mijn oprechte excuses voor de late aankomst van mijn brief, maar dit heeft een fantastische reden! Zoals vele van jullie misschien al hadden opgemerkt heeft er sinds enkele maanden in jullie tablist een bijzondere verandering plaatsgevonden. Na Survival, Minigames en Minetopia heeft een nieuwe naam zich aan het rijtje toegevoegd: 'Binnenkort'. Wat jullie niet wisten is dat sinds enkele maanden mijn vijf beste pieten al in jullie server waren gearriveerd in een kleine sloep. Met bloed, zweet en tranen hebben zij gewerkt aan een nieuw spel, of hoe jullie techneuten het altijd noemen, een nieuwe gamemode. Vele nieuwsgierige gezichten bogen zich over dit nieuwe spel. Wat zou het zijn? Dat was de vraag waar de meeste van jullie zich mee bezighielden. Vol verbazing zagen mijn pieten de vreemdste dingen langskomen, behalve het juiste spel! (Of mijn luisterpiet heeft zijn werk niet goed gedaan

Oja, bijna vergeten. Natuurlijk zullen mijn pieten jullie niet alleen komen plezieren in de nieuwe gamemode, maar ook in Smilton valley zullen leuke en gezellige activiteiten plaatsvinden met prachtige prijzen! Kom jij ook?
Dag hoor,
~Sinterklaas