Optimus Craft

Het einde van Optimus Craft

BerichtRareGamerNL / vr 11 mei 2018, 11:55

doezeldo schreef:k zit half te janken hiero joh optimus kan niet stoppen, het mag gewoon niet, optimus was de beste minetopia server die er was! beter dan iedere ander zelfs beter dan ddg. ik zou zo 50 euro betalen om nog 1 dag met alle geweldige mensen te kunnen spelen, het was zo verschrikkelijk leuk! iedere vrije en niet vrije minuut ging naar optimus! zoveel tijd heb ik gewoon rondgelopen zonder iets te kunnen doen maar toch had ik er plezier in! ik wil erg graag een SO doen naar iedere speler van OC!!!

Ik hoop eigenlijk heel erg dat er nog een mogelijkheid is dat iemand de server overneemt, de map weer heeft en dat heel optimus opnieuw zou kunnen beginnen. ik weet zeker dat ik met 1 skypje 50 mensen op de server zou kunnen halen! dus ik zou heel erg blij zijn als optimuscraft terug zou komen.

Ik wil dat wel doen alleen ik moet dan wel de map kunnen krijgen :P
RareGamerNL
Poster
Poster

Onderwerpen: 2
Naam: Job van der Veld

Berichtcookieppower / ma 21 mei 2018, 19:43

Vanaf de dag dat ik op de server ging tot aan nu, het einde, heb ik veel dingen meegemaakt. Veel lachen met gezellige mensen, het deelnemen aan veel leuke events, praten via skype of discord, af en toe nog de survival erbij meegenomen, veel gebouwd,veel geleerd, veel schoolwerk opzij gezet, veel overlegd, veel gemaakt, veel opgezet en ga zo maar door. Oftewel echt een fantastische tijd gehad. Nog steeds alle respect naar Henry, alle admins en staff, om het zo op te zetten, in tact te houden, maar ook om er zo een punt achter te zetten. En natuurlijk een bedankje naar de hele community die het zo geweldig heeft gemaakt. Optimus Craft, je zal nog wel een tijdje blijven hangen. Bedankt en de groeten van mij, uit een klein dorpje in het prachtige Twente. Veel succes allemaal nog in je leven en moge het beste je toekomen.
Explore. Dream. Discover.

cookieppower
Senior Poster
Senior Poster

Naam: Charlotte

BerichtiAppie / za 09 jun 2018, 22:24

Hey Hai mensen.

Ik kom hier laat mee, veelste laat mee, maar alsnog wil ik mijn zegje doen. Tot een paar daagjes geleden had ik nog steeds het idee dat de server online was tot ik een ex staff sprak en zei dat het gestopt was. Ik heb srs met veel plezier op OC gespeeld ondanks dat ik geband was. Maar die ban waren vrienden die op mijn account speelde en gingen hacken. Ik wist dat jullie dat niet zouden geloven dus had ik het daarbij gelaten om ooit vanzelf geunband te worden. Ik typ dit met veel emoties die naar boven komt, veel gemaakte vrienden die ik opeens herinner, veel leuke en slechte tijden. Ik kan me herinneren dat ik zo hard aan het spelen was geweest om staff te worden. Maar als nog keken jullie altijd door mij heen en kozen jullie anderen. Elke keer als dat gebeurde was ik ''klaar met OC'' en ''stopte'' een paar dagen en speelde weer omdat ik het zoooo leuk vond. Ik was skeer om een rank te kopen anders had ik gedaan xd. Toen ik zag dat ik niks kon bereiken op OC begon ik de echt MT te spelen en sinds dien tot heden speel ik het nog steeds. Optimus Craft is 1 van de eerste servers die ik als eerst begon te spelen toen ik minecraft kocht. Ik maakte een video na een dag spelen https://youtu.be/IKVVojCotlQ . Ik zal nooit Optimus Craft vergeten en het heeft een speciaal plekje gekregen in mijn hart. Zo leuk vond ik het. In het kort, alles wat ik op dit moment wil zeggen is, bedankt.
Bedankt Henry voor het opzetten van die prachtige server en het bezorgen van al die leuke tijd.
Bedankt Brent voor het zijn van een goeie vriend die tijden.

En bedankt iedereen waarmee ik ooit in aanraking ben geweest op OC.
Zoals Henry zei, aan alles komt een einde, en aan dit bericht ook.
Bedankt voor het lezen

P.S Wat is dit opluchtend zeg om naar buiten te brengen :)
06/02/2016 ~ Joined the server

Follow your dreams

iAppie
OC Master
OC Master

Onderwerpen: 8
Naam: Appie

BerichtTimgvvv / di 19 jun 2018, 22:55

iAppie schreef:Hey Hai mensen.

Ik kom hier laat mee, veelste laat mee, maar alsnog wil ik mijn zegje doen. Tot een paar daagjes geleden had ik nog steeds het idee dat de server online was tot ik een ex staff sprak en zei dat het gestopt was. Ik heb srs met veel plezier op OC gespeeld ondanks dat ik geband was. Maar die ban waren vrienden die op mijn account speelde en gingen hacken. Ik wist dat jullie dat niet zouden geloven dus had ik het daarbij gelaten om ooit vanzelf geunband te worden. Ik typ dit met veel emoties die naar boven komt, veel gemaakte vrienden die ik opeens herinner, veel leuke en slechte tijden. Ik kan me herinneren dat ik zo hard aan het spelen was geweest om staff te worden. Maar als nog keken jullie altijd door mij heen en kozen jullie anderen. Elke keer als dat gebeurde was ik ''klaar met OC'' en ''stopte'' een paar dagen en speelde weer omdat ik het zoooo leuk vond. Ik was skeer om een rank te kopen anders had ik gedaan xd. Toen ik zag dat ik niks kon bereiken op OC begon ik de echt MT te spelen en sinds dien tot heden speel ik het nog steeds. Optimus Craft is 1 van de eerste servers die ik als eerst begon te spelen toen ik minecraft kocht. Ik maakte een video na een dag spelen https://youtu.be/IKVVojCotlQ . Ik zal nooit Optimus Craft vergeten en het heeft een speciaal plekje gekregen in mijn hart. Zo leuk vond ik het. In het kort, alles wat ik op dit moment wil zeggen is, bedankt.
Bedankt Henry voor het opzetten van die prachtige server en het bezorgen van al die leuke tijd.
Bedankt Brent voor het zijn van een goeie vriend die tijden.

En bedankt iedereen waarmee ik ooit in aanraking ben geweest op OC.
Zoals Henry zei, aan alles komt een einde, en aan dit bericht ook.
Bedankt voor het lezen

P.S Wat is dit opluchtend zeg om naar buiten te brengen :)

Geweldige video om terug te zien Appie!
Wat was het een fantastische tijd! De herinneringen blijven voor altijd gekoesterd.

Timgvvv
Admin
Admin

Onderwerpen: 34
Naam: Tim

BerichtRyK0nToVsKy / di 26 jun 2018, 15:09

Ook al ben ik door iedereen vergeten en ben ik al een poos weg (gebanned) ik heb er toch nog leuke herinneringen aan... Jammer dat het stopt.

Johan9711
Jaja ik ben johan9711, gebanned en al. ietsjes ouder en mijn leven iets nuttiger ingevuld.
RyK0nToVsKy
Junior
Junior

Naam:

BerichtTimgvvv / do 28 jun 2018, 19:09

RyK0nToVsKy schreef:Ook al ben ik door iedereen vergeten en ben ik al een poos weg (gebanned) ik heb er toch nog leuke herinneringen aan... Jammer dat het stopt.

Johan9711

Ik denk dat vele je nog kennen, mario skin was het toch? ;)
Wat was het een fantastische tijd! De herinneringen blijven voor altijd gekoesterd.

Timgvvv
Admin
Admin

BerichtRyK0nToVsKy / do 28 jun 2018, 21:27

Timgvvv schreef:
RyK0nToVsKy schreef:Ook al ben ik door iedereen vergeten en ben ik al een poos weg (gebanned) ik heb er toch nog leuke herinneringen aan... Jammer dat het stopt.

Johan9711

Ik denk dat vele je nog kennen, mario skin was het toch? ;)

Dat is hoe ik in februari 2017 de server op kwam hobbelen....
Jaja ik ben johan9711, gebanned en al. ietsjes ouder en mijn leven iets nuttiger ingevuld.
RyK0nToVsKy
Junior
Junior

Naam:

BerichtKingEmreAlper / wo 04 jul 2018, 20:46

Johan9711

Hoe kan ik jou nou vergeten? :P
De serieuze verstandige dude met de zelfgemaakte skins. Nice je hier te zien.
Ken je mij ook nog?
Emre
Server gejoint: halverwege-eind 2016
Beroep: Helidealer, King BV
Bedankt iedereen voor deze tijd bij OptimusCraft, Thx OC
YEET

KingEmreAlper
Top Poster
Top Poster

Naam: Emre

BerichtRyK0nToVsKy / vr 06 jul 2018, 12:30

KingEmreAlper schreef:

Johan9711

Hoe kan ik jou nou vergeten? :P
De serieuze verstandige dude met de zelfgemaakte skins. Nice je hier te zien.
Ken je mij ook nog?
Emre

Dat serieuze en verstandige klopt niet helemaal ;) maar ik ken jouw zeker nog, en niet alleen maar van oc ook van die andere server die hier nogal gevoelig ligt.
RyK0nToVsKy
Junior
Junior

Naam:

Berichtd3koning / za 04 aug 2018, 19:15

Kan je de map effe te downloaden zetten ik wil namelijk nog een keer de map wil bekijken?
Korpschef :) :D
d3koning
Poster
Poster

Naam: Florian

BerichtRyK0nToVsKy / zo 05 aug 2018, 17:00

d3koning schreef:Kan je de map effe te downloaden zetten ik wil namelijk nog een keer de map wil bekijken?

Mee eens
RyK0nToVsKy
Junior
Junior

Naam:

BerichtTimgvvv / za 11 aug 2018, 23:14

d3koning schreef:Kan je de map effe te downloaden zetten ik wil namelijk nog een keer de map wil bekijken?

Dat is momenteel niet mogelijk, aangezien de kans dan erg aannemelijk is dat de map, waarin wij jaren hebben gestoken, regelrecht wordt gekopieerd en gebruikt wordt in een andere server, en dat willen we graag voorkomen. Of hij ooit nog beschikbaar wordt, weet ik niet.

Timgvvv
Admin
Admin

BerichtSimontebest / di 28 aug 2018, 14:06

Zoals je zei, Optimus Craft opende nieuwe en leuke vriendschappen, Optimus Craft was een plek waar veel leuke verhalen plaats vonden. Ik ben blij dat ik een lange tijd op deze server heb mogen spelen. Het was een eer op deze server te mogen spelen. Ik mis hem, hopelijk komt er ooit een nieuw project aan.

Bedankt voor dit super leuke avontuur!

Simon
Simon, blij dat hij deze server leerde kennen!

Simontebest
Senior Lid
Senior Lid

Onderwerpen: 1
Naam: Simon
Vorige