Optimus Craft

Sinterklaas brengt nieuwe gamemode!

BerichtTimgvvv / ma 20 nov 2017, 16:12

Smilton Valley - Op maandag 20 november is de langverwachte brief van Sinterklaas aangekomen in Smilton Valley!

'Allereerst mijn oprechte excuses voor de late aankomst van mijn brief, maar dit heeft een fantastische reden!'
Zo opende Sinterklaas zijn brief aan alle inwoners van Smilton Valley. We zullen jullie niet langer in spanning houden, lees de brief maar snel!

Smiton Valley - OptimusCraft

Aan alle inwoners, liefhebbers en spelers van Smilton Valley en Optimus Craft,

Allereerst mijn oprechte excuses voor de late aankomst van mijn brief, maar dit heeft een fantastische reden! Zoals vele van jullie misschien al hadden opgemerkt heeft er sinds enkele maanden in jullie tablist een bijzondere verandering plaatsgevonden. Na Survival, Minigames en Minetopia heeft een nieuwe naam zich aan het rijtje toegevoegd: 'Binnenkort'. Wat jullie niet wisten is dat sinds enkele maanden mijn vijf beste pieten al in jullie server waren gearriveerd in een kleine sloep. Met bloed, zweet en tranen hebben zij gewerkt aan een nieuw spel, of hoe jullie techneuten het altijd noemen, een nieuwe gamemode. Vele nieuwsgierige gezichten bogen zich over dit nieuwe spel. Wat zou het zijn? Dat was de vraag waar de meeste van jullie zich mee bezighielden. Vol verbazing zagen mijn pieten de vreemdste dingen langskomen, behalve het juiste spel! (Of mijn luisterpiet heeft zijn werk niet goed gedaan :? ) Graag kom ik samen met jullie op maandag 4 december dit nieuwe spel met jullie spelen! Om 20:00 zal mijn stoomboot aan de steiger in Smilton Valley aanleggen om daarna mijn traditionele intocht door de stad te maken. Aan het eind van de intocht zal ik samen met al mijn pieten de sleutel naar het nieuwe spel uit mijn stoomboot halen, om samen als eerste deze wonderlijke wereld te betreden! Jullie zullen naast jullie vermoeide baan in Smilton Valley kunnen overleven, bouwen en vechten in jullie eigen koninkrijken! Weet jij al wat het is?
Oja, bijna vergeten. Natuurlijk zullen mijn pieten jullie niet alleen komen plezieren in de nieuwe gamemode, maar ook in Smilton valley zullen leuke en gezellige activiteiten plaatsvinden met prachtige prijzen! Kom jij ook?

Dag hoor,

~Sinterklaas
Wat was het een fantastische tijd! De herinneringen blijven voor altijd gekoesterd.

Timgvvv
Admin
Admin

Onderwerpen: 34
Naam: Tim

Berichtmilan26 / di 21 nov 2017, 18:32

Leuk! Hopelijk brengt dit oc weer tot leven! Ik ben benieuwd op de nieuwe gamemode ookal weet ik het deels welke het zal zijn. Ik zal er bij zijn.

#ocForLIFE
CEO feestplaneet.
Medw,groothandel
CEO hulpcentrum
CEO magicshop
milan26
Senior Poster
Senior Poster

Onderwerpen: 8
Naam: milan

BerichtMaydex_ / zo 26 nov 2017, 10:46

Ben benieuwd wat die 5 fantastische getalenteerde en vooral knappe pieten hebben gedaan!
17-07-2016: OptimusCraft ontdekt
13-11-2016: Benoemd tot proef moderator op Minetopia
21-01-2017: Benoemd tot moderator op Minetopia
01-07-2017: Benoemd tot technicus

Maydex_
Forum Beheer
Forum Beheer

Onderwerpen: 47
Naam: Maikel

BerichtTimgvvv / ma 27 nov 2017, 15:53

Nog maar een weekje :)
Wat was het een fantastische tijd! De herinneringen blijven voor altijd gekoesterd.

Timgvvv
Admin
Admin

Onderwerpen: 34
Naam: Tim

BerichtMoller004 / za 02 dec 2017, 17:10

Heb er zin in!

Moller004
Senior Lid
Senior Lid

Naam: Evie