Optimus Craft

Explosie veroorzaakt eerste NL-ALERT

BerichtNYCrusher / zo 17 sep 2017, 19:25

Smilton Valley - Een explosie midden in het oude-gemeentehuis heeft gezorgd voor de eerst NL-ALERT ooit in de stad. Het Ministerie van Volksgezondheid zegt dat "we niet anders konden dan deze functie voor het eerst te gebruiken".

Het NL-ALERT bericht dat op iedereens telefoon verscheen (in mooi lettertype).

De explosie, gemeld door lokale autoriteiten iets na tien over acht 's avonds, was zo hard dat havenwerkers ze opgepikt hadden. De politie wil bijna geen woord kwijt over het 'incident': "Rond de benoemde tijd stroomde bij ons de 112-meldingen binnen. Agenten waren vooral aanwezig bij een veiling-evenement aan de andere kant van de stad. Met de hoogst mogelijke spoed zijn we richting het centrum gereden, ten koste van de bumper van mijn auto. Toen we ter plaatse waren was er een enorme rookontwikkeling en heeft de korpschef de gezagvoerder van de brandweer gesproken. We hebben burgers uit het oude gemeentehuis gedreven. Verder kan ik niks kwijt hoe de explosie is ontstaan", aldus de Korpschef.

Politie drijft nieuwsgierige burgers weg van de krater.

Een burger wilde ons wel te woord staan die alles gezien te hebben. Zij zei, tijdens een behandeling van ambulance personeel, dat het overduidelijk om een buit ging: "Ik was aan de overkant in de KvK bezig met het voorbereiden van een gesprek met een medewerker. En opeens hoor ik een keiharde knal, het ging zoals, gewoon ja, BIEM! Ik draaide me om en zag figuren in zwarte kleding met loodzware tassen wegrennen richting het station. Ik heb ze niet meer gezien. Echt ongelooflijk!"

Zou jij dit een kluis noemen?

Of dit invloed heeft op het gevoel van veiligheid in de stad is geen vraag meer. De politie zegt "er alles aan te doen dit soort criminelen aan te pakken".
NYCrusher - Some people have to think in shadows so others can live in light.

NYCrusher
Beheerder
Beheerder

Onderwerpen: 234
Naam: Bart

BerichtMoller004 / zo 17 sep 2017, 19:43

Spannend

Moller004
Senior Lid
Senior Lid

Naam: Evie

BerichtTimgvvv / zo 17 sep 2017, 19:54

Ik heb zelf bloedspetters zijn liggen in en rond de kluis. Zal een crimineel zichzelf hebben verwond of hebben er zich andere dingen plaatsgevonden? Ik wacht in spanning af op nieuw nieuws!
Wat was het een fantastische tijd! De herinneringen blijven voor altijd gekoesterd.

Timgvvv
Admin
Admin

Onderwerpen: 34
Naam: Tim

BerichtNolimitsoldier_ / zo 17 sep 2017, 20:00

wel toevallig dat op dat moment bijna alle agenten weg waren een makkelijke kans om een aanslag te plegen miss voor de volgende keer handig om een paar agenten in de staad te houden
Nolimitsoldier_
Junior
Junior

Naam: bryan de beus

BerichtRareGamerNL / zo 17 sep 2017, 20:13

Zijn er camerabeelden of zijn die gewist? Laten we ze opzoeken en snel oppakken!
RareGamerNL
Poster
Poster

Onderwerpen: 2
Naam: Job van der Veld

Berichtmilan26 / zo 17 sep 2017, 20:35

Oo spannend!
CEO feestplaneet.
Medw,groothandel
CEO hulpcentrum
CEO magicshop
milan26