Optimus Craft

Afscheid staffleden

BerichtOptimusH / za 19 nov 2016, 19:34

Optimus Craft groeit door na 5 waardevolle jaren, net als zijn teamleden. Na soms wel jaren aan het roer van de community nemen 6 staffleden deze week officieel afstand van hun functie. Hun bijdrage was onmisbaar voor het vlekkeloos functioneren van de server zoals wij die kennen. Van achter de schermen vergaderen tot het daadwerkelijk uitvoeren van serverbeleid, het behoorde allemaal tot de dagelijkse bezigheden van deze teamgenoten. Echter is aan alles een einde. Namens het hele Optimus Craft Team wil ik deze staffleden van harte bedanken voor al hun inzet:

Bram - Pimpin16
Bram is het langst zittende stafflid van OC ooit. Na een lange tijd moderator te zijn geweest op de survival server, is hij sinds februari 2014 admin. Hij heeft hierin een belangrijke rol gespeeld bij het coördineren van staff vergaderingen en evenementen. Met zijn oneindige geduld en ongekende vriendelijkheid was hij een bekende onder de spelers. Zo zullen wij hem ook zeker blijven onthouden!

Vincent - vincent20001
In april 2014 werd Vincent moderator. Als geweldige bouwer en betrokken speler is hij in februari 2015 gepromoveerd tot admin. Met zijn kennis van ICT en creatieve ideeën was hij een waardevolle aanvulling van het bestuur. Tevens treuzelde hij nooit om zijn mening te laten horen. Vincent was initiatiefnemer van bijvoorbeeld de Emerald Games en meerdere grote bouwprojecten. Hoewel hij ons team zal verlaten, zal zijn creatieve geest altijd blijven voortbestaan in zijn bouwwerken!

Gino - Partypooper2505
Gino was altijd een van de actiefste leden van het staffteam. Met zijn aanstelling als moderator in februari 2015 heeft hij zich de afgelopen 2 jaar weten te onderscheiden als grote vriend onder de spelers. Veel survival spelers zullen de gezellige tijden met hem zeker onthouden. Naast zijn werk als mod was hij ook een van de grootste donateurs van de server. Zo was hij begin dit jaar nog de 300ste donateur ooit. Vooral in lastige tijden hebben zijn financiële bijdragen de server overeind gehouden. Dankzij zijn goede band met de spelers en welbekende behulpzaamheid was hij intern ook verkozen tot stafflid van het jaar 2015.

Lars - HeavyDutyNL
Sinds maart 2015 is Lars onderdeel geweest van ons team. Niet alleen was hij een ware grappenmaker, maar ook was hij een serieuze spreker bij alle staff vergaderingen. Lars had altijd een goed overzicht over de spelers en kon het goed met ze vinden. Met zijn uitgesproken mening heeft hij veel bijgedragen aan het huidige serverbeleid en hiermee de community gevormd zoals we die vandaag de dag kennen. Binnen het team zullen wij zijn bijdrage en bovendien zijn droge humor nooit vergeten!

Robbe - DropDaRobb_
Al gauw na de lancering van de Minetopia Server werd Robbe gevraagd om deel uit te maken van het staff team. Als actieve en betrokken speler was hij een uitgesproken kandidaat, en terecht zo bleek. Robbe kon het altijd goed vinden met de spelers en was altijd behulpzaam. Ook was hij een zeer nauwkeurige jongen en keek altijd kritisch naar zijn eigen werk. Zo heeft hij tevens alle whitelist sollicitaties van de survival server behandeld en hiermee veel mensen een kans gegeven om daar te komen bouwen.

Rick - Vosje_
Op Minetopia zal Rick ongetwijfeld een bekend figuur zijn. Als voormalig CEO van de bank heeft hij een belangrijke rol gespeeld in het in goede banen leiden van de financiële sector. Niet alleen was hij een kritische denker bij vergaderingen, maar ook had hij intelligente oplossingen voor problemen. Als CEO en stafflid had hij goed contact met de spelers en kon het met veel mensen goed vinden. Veel spelers zullen Rick dankbaar zijn voor alle hulp!
OptimusH - Trotse Oprichter van Optimus Craft
Sinds 24 september 2011

OptimusH
Oprichter
Oprichter

Onderwerpen: 966
Naam: Henry

BerichtNYCrusher / za 19 nov 2016, 19:40

Hulde naar iedereen! Echt een geweldige tijd geweest om met jullie samen te mogen werken, ik wens jullie alle succes die jullie nodig hebben bij waar je mee verder gaat. Er zou een boek geschreven kunnen worden over wat elk van jullie gedaan heeft. Kort gezegd: Bedankt.
NYCrusher - Some people have to think in shadows so others can live in light.

NYCrusher
Beheerder
Beheerder

Onderwerpen: 234
Naam: Bart

BerichtMaydex_ / za 19 nov 2016, 19:43

Afgezien dat ik niet iedereen van jullie ooit heb gesproken, wil ik jullie allen bedanken voor jullie bijdrage aan de communitie en de server! Hulde aan de helden! :)
Laatst bijgewerkt door Maydex_ op za 19 nov 2016, 19:45, in totaal 2 keer bewerkt.
17-07-2016: OptimusCraft ontdekt
13-11-2016: Benoemd tot proef moderator op Minetopia
21-01-2017: Benoemd tot moderator op Minetopia
01-07-2017: Benoemd tot technicus

Maydex_
Forum Beheer
Forum Beheer

Onderwerpen: 47
Naam: Maikel

Berichtghdaan / za 19 nov 2016, 19:44

Het was een geweldige tijd met jullie! Hoop jullie nog wel eens te spreken! Het ga jullie goed!
Bouwbedrijf - Staff minetopia
ghdaan
Ultimate Poster
Ultimate Poster

Onderwerpen: 175
Naam: ghdaan

BerichtBrent_ / za 19 nov 2016, 19:45

Jongens, Ik vind het heel erg jammer dat jullie weggaan. Ondanks dat ik sommige van jullie niet heb gesproken of echt gekend. Het was erg fijn om met jullie samen te werken! Hopelijk komen jullie nog wel op OC af en toe! Succes voor de rest met wat je allemaal gaat doen!

Groetjes Brent
27-04-2016 ~ Optimus Craft gejoined
08-07-2016 ~ Moderator Minetopia geworden
03-09-2016 ~ Proef-Mod Survival geworden
06-08-2017 ~ Moderator Survival geworden
25-08-2017 ~ Site en Forum beheer geworden
25-08-2017 ~ Discord Beheer geworden
01-01-2018 ~ Minetopia Beheer geworden
01-01-2018 ~ Survival Beheer geworden

Brent_
Forummoderator
Forummoderator

Onderwerpen: 85
Naam: Brent

BerichtEditPlace / za 19 nov 2016, 19:51

Ik heb een tegeke ervaring met deze mensen gehad in de naam van gezelligheid op survival voor Minetopia. Ondanks heeft Lars me verwelkomt op de server en me geholpen aan een Whitelist aan deze te gekke server. Ik vind het echt jammer dat Vincent de man met Creativiteit mijn gebouwen met liefde bouwde ;) in Minetopia ondanks hij het ontiegelijk druk had. Gino is niet veel over te zeggen het is een tegeke gezellige gast en jammer dat ie weg gaat. Robbe gezellige Belg we hebben gelachen in de skype calls.
Ik mis ze wel hoor en we gaan jullie ook missen. Rick de man voor wie ik nog heb gewerkt in de bank Meneer de Penningmeester vervolgens CEO en daarna de bank over gegeven te hebben aan Yuan en vervolgens zelf te stoppen. Bram kende je niet goed maar je hebt me wel weer aan een whitelist geholpen toen ik een name Change had.
Voor jullie allemaal jammer dat jullie weg gaan we gaan jullie missen. ;(
<Zondag 10 Januari 2016><Joinde ik de server OptimusCraft>
<Zondag 11 September 2016><Werd ik in een rare call gegooid en benoemt tot ProefMod>
<Zondag 13 November 2016><Werd ik Moderator>

EditPlace
Top Poster
Top Poster

Onderwerpen: 3
Naam: Leandro

BerichtYuanrg / za 19 nov 2016, 19:57

Bram: Jammer dat je bent gestopt. Ik vond je samen met wat anderen 1 van de beste admins die de server heeft gehad.
Vincent: Ik ken je minder goed, maar desondanks dat vind ik het jammer dat je stopt. Ik hoop je nog een keer ingame te zien (en hoop dat je shop wordt hetvuld ;p)
Gino: Je was een goed stafflid en ik hoop dat je nog een keer terug komt ;)
Lars: Ondanks dat ik je amper/niet heb gesproken vind ik het erg jammer dat je de server verlaat.
Robbe: Jammer dat je stopt! Altijd als ik met je callde moesten we wel lachen en we hadden het samen vrij gezellig. Hoop dat nog steeds kan ;)
Rick: Jammer dat je bent gestopt. Ik hoop dat je nog wel actief blijft als speler.

Jammer jongens, ik vind het erg jammer dat jullie zijn gestopt!

Yuanrg
VIPoster
VIPoster

Onderwerpen: 26
Naam:

BerichtLarsy_ / za 19 nov 2016, 22:28

Respect voor jullie! Jullie hebben tenslotte het fundament gemaakt voor deze prachtige server!

Veel geluk verder!
Optimuscrafter sinds: Ma 27 maart 2016
Donateur geworden: Zo 23 oktober 2016

Huidige banen:Coo Bijl Inc

Larsy_
OC Master
OC Master

Onderwerpen: 22
Naam: Lars

BerichtTimgvvv / za 19 nov 2016, 22:33

Ookal heb ik geen van jullie gekend, verdienen jullie een daverend applaus van de gehele server. Hopelijk zullen jullie nooit worden vergeten!
Wat was het een fantastische tijd! De herinneringen blijven voor altijd gekoesterd.

Timgvvv
Admin
Admin

Onderwerpen: 34
Naam: Tim

BerichtNewWhiteHeaven / zo 20 nov 2016, 01:05

Velen heb ik niet gekend, maar toch bedankt heren!
CEO Samsung - Innovation of the future
Lijsttrekker SDAP

19-6-2016: OC Gejoind

NewWhiteHeaven
Epic Poster
Epic Poster

Onderwerpen: 42
Naam: Quinten

BerichtDropDaRobb_ / zo 20 nov 2016, 14:23

Ik heb mijn best gedaan als stafflid en heb dat ook met veel toewijding gedaan. Maar jammer genoeg komt aan alles wel een eind, ik had graag verder kunnen gaan als staff op Optimus Craft maar vanwege school kan ik me niet meer met de volle 100% inzetten. Het is waarschijnlijk al veel te vaak gezegd maar ook ik kom zeker nog online op de server en hoop nog veel plezier te hebben met al jullie fantastische en trouwe OC spelers :D

Ik zie jullie op Optimus, ik blijf online komen want de mensen die ik leerde kennen zal en wil ik nooit vergeten :)

Robbe
Laatst bijgewerkt door DropDaRobb_ op zo 20 nov 2016, 15:40, in totaal 2 keer bewerkt.
Hey,
Ik ben Robbe/DropDaRobb_ en ben een voormalig stafflid.
Je mag me altijd adden op skype (DropDaRobb_) !

Afscheid staffleden

DropDaRobb_
Senior Poster
Senior Poster

Onderwerpen: 1
Naam: Robbe

BerichtDouble_Gezicht / zo 20 nov 2016, 14:24

FeroxVulpes schreef:Velen heb ik niet gekend, maar toch bedankt heren!

Ik ken ze allemaal heb ze allemaal wel eens mee gemaakt
Nooit gehoopt dat deze server ooit zou stoppen zo gezellig zo geweldig!
Double_Gezicht
Ultimate Poster
Ultimate Poster

Onderwerpen: 11
Naam: Wesley

BerichtLuukuul / zo 20 nov 2016, 16:29

Hulde en 'Vo voor al deze helden! Mijn volle respect voor al deze jongens! Ik heb met jullie als staff een geweldige tijd op de server kunnen beleven!
Anyone can quote others, but only the wisest can quote themselves
Luukuul
Senior Poster
Senior Poster

Onderwerpen: 3
Naam: Luuk van Heerden

BerichtHeavyDutyNL / zo 20 nov 2016, 18:56

Iedereen die samen met mij vertrekt als stafflid, alle blijvende staffleden maar ook de 'normale' spelers, het was me een eer om met jullie samen te werken, te minecraften en te helpen. De vaste minetopia spelers zullen me niet kennen, vanwege het feit dat ik een conservatief persoon ben die steevast op de Main/Survival wereld te vinden was.

Ik heb sinds oktober 2012 met heel veel plezier op Optimus Craft gespeeld, meestal met dezelfde groep mensen, ookal is die door de jaren heen veel veranderd door het komen en gaan van spelers. Ik stam nog uit de tijd van de cracked server die elke dag handmatig gestart moest worden en waar de community bestond uit een kleine groep mensen die de server alleen kende doordat vrienden van hun al op de whitelist stonden. Zoals Henry ook al zei houd ik wel van een grapje hier en een prankje daar, zoals sommige spelers maar al te goed weten ;-).
Ik ben dan ook maar al te blij om te horen dat ik uiteindelijk toch wel een invloed heb kunnen hebben op de community en de manier waarop de server gerund werd.

Helaas werd het het laatste jaar allemaal wat minder. De vaste community verdween, de survival wereld begon af te sterven wat betreft activiteit en mijn eigen interesse in Minecraft begon af te nemen. Stiekem mis ik het allemaal wel, maar door mijn studie, werk en iets wat voor een sociaal leven door moet gaan heb ik ook simpelweg niet al te veel tijd meer om er voldoende tijd in te kunnen stoppen.

Nogmaals, het was me een eer om met mijn mede-staffleden samen te werken, om de andere spelers te kunnen helpen en om met zo'n geweldige community te kunnen gamen. Ik wens jullie allemaal het beste, en wellicht zien we elkaar nog ooit op de server(maar dan wel op het survival gedeelte ;-))

P.S. Leuk om ook zulke positieve dingen van iedereen te horen hier, ondanks het feit dat sommigen me waarschijnlijk nooit ingame gezien hebben!
30-10-2012: Joined OC
17-1-2015: Proefmod op Optimuscraft
21-3-2015 tot 18-11-2016: Mod op Optimuscraft

HeavyDutyNL
Ultimate Poster
Ultimate Poster

Onderwerpen: 57

BerichtKingoftap / ma 21 nov 2016, 14:52

Waar is mijn post xD
Gejoined op OC | 17-10-15 | Gestopt | 27-10-2017

Ook aan iets goeds komt een eind. De leukste server waar ik ooit op gespeeld heb. Server die niet te vervangen was. Helaas is het klaar.
Kingoftap
Epic Poster
Epic Poster

Onderwerpen: 29
Naam: Stef

BerichtLarsy_ / ma 21 nov 2016, 15:34

Haha!
Optimuscrafter sinds: Ma 27 maart 2016
Donateur geworden: Zo 23 oktober 2016

Huidige banen:Coo Bijl Inc

Larsy_
OC Master
OC Master

Onderwerpen: 22

BerichtBrent_ / ma 21 nov 2016, 17:12

Haha Stef
27-04-2016 ~ Optimus Craft gejoined
08-07-2016 ~ Moderator Minetopia geworden
03-09-2016 ~ Proef-Mod Survival geworden
06-08-2017 ~ Moderator Survival geworden
25-08-2017 ~ Site en Forum beheer geworden
25-08-2017 ~ Discord Beheer geworden
01-01-2018 ~ Minetopia Beheer geworden
01-01-2018 ~ Survival Beheer geworden

Brent_
Forummoderator
Forummoderator

Onderwerpen: 85
Naam: Brent

Berichtmceggie10 / ma 21 nov 2016, 19:09

Jammer jongens, Alsnog bedankt voor jullie Steun en bijdrage van de server!
, Succes nog verder!
mceggie10
Poster
Poster

Onderwerpen: 1
Naam: chayenne

BerichtiAppie / ma 21 nov 2016, 21:38

De meeste heb ik niet gekend. Ik zag ze op de server en sprak ze weleens.
Jammer dat jullie stoppen jongens, heel veel succes nog.
06/02/2016 ~ Joined the server

Follow your dreams

iAppie
OC Master
OC Master

Onderwerpen: 8
Naam: Appie