Optimus Craft

Nieuwe vacatures

BerichtOptimusH / ma 07 nov 2016, 16:09

Optimus Craft is op zoek naar nieuwe aanvullingen aan het team! De volgende posities zijn beschikbaar:

Java Developer
Als Developer werk je aan nieuwe features die de gameplay uitbreiden en het serverbeheer verbeteren. Je zult veel gebruik maken van bestaande API's en libraries. Hierbij werk je doelgericht en zal je in vergaderingen een belangrijke adviserende rol hebben op technische aspecten. Het lijkt je leuk om jouw programmeerwerk terug te zien in de speelervaring van duizenden anderen.

Web Developer
Als web developer werk je nauw samen met het team om de uitstraling naar buiten toe te definiëren. Met de sterke groei van onze community is de website dan ook aan vernieuwing toe. Je hebt ervaring met webdesign en het lijkt je leuk om verantwoordelijk te zijn voor het onderhouden en innoveren van de site.

Grafisch Ontwerper
Voor PR doeleinden is het belangrijk dat we een unieke en consequente uitstraling naar buiten toe hebben. De komende tijd zullen we onze huisstijl doorontwikkelen. Als Grafisch ontwerper ben je verantwoordelijk voor deze aspecten. Je hebt ervaring met ontwerpprogramma's zoals Photoshop of Indesign en wilt dit graag in de praktijk toepassen.

Videograaf
Ons YouTube kanaal heeft 62 abonnees, maar nog geen enkele video. Als videograaf ben je verantwoordelijk voor de content op YouTube. Je hebt ervaring met editing en bent creatief en secuur van aard. Je zult nauw samenwerken met de PR afdeling en bent betrokken bij evenementen op de server.

ICT Adviseur
Als ICT Adviseur deel je jouw kennis en ervaringen op technisch vlak en draag je bij aan back-end verbeteringen. Hieronder valt bijvoorbeeld het optimaliseren van de dedicated linux server of back-up systemen.

Denk je geschikt te zijn voor een van deze functies? Neem gerust contact met ons op!
OptimusH - Trotse Oprichter van Optimus Craft
Sinds 24 september 2011

OptimusH
Oprichter
Oprichter

Onderwerpen: 966
Naam: Henry

BerichtLarsy_ / ma 07 nov 2016, 17:02

Vraagje: Als Web Developer, moet je dan de website designen of het programmeerwerk doen?
Optimuscrafter sinds: Ma 27 maart 2016
Donateur geworden: Zo 23 oktober 2016

Huidige banen:Coo Bijl Inc

Larsy_
OC Master
OC Master

Onderwerpen: 22
Naam: Lars

BerichtOptimusH / ma 07 nov 2016, 17:10

Het betreft allebei. Je zult het ontwerp met CSS, HTML en Javascript moeten verwezenlijken.
OptimusH - Trotse Oprichter van Optimus Craft
Sinds 24 september 2011

OptimusH
Oprichter
Oprichter

Onderwerpen: 966
Naam: Henry

BerichtJonasTD / ma 07 nov 2016, 18:40

Ik ken CSS en HTML maar niet echt goed :/
10/10/2016 Whitelist verkregen!
15/10/2016 Proefperiode Smilton Daily
21/10/2016 Elite gekocht

JonasTD
Senior Poster
Senior Poster

Onderwerpen: 16
Naam: Jonas

BerichtBrent_ / ma 07 nov 2016, 20:58

Editen kan kk redelijk oke, maar ben al community manager haha. Ik leer het op moment met informatica, ik ken html zo goed als helemaal, maar daar heb je natuurlijk zeer beperkte functies mee... CSS ga ik mee starten, daarna komt JavaScript nog. Maar goed, ik heb al zo mijn taken binnen het team, dus voor andere taken voor mij komt Henry maar naar mij toe haha
27-04-2016 ~ Optimus Craft gejoined
08-07-2016 ~ Moderator Minetopia geworden
03-09-2016 ~ Proef-Mod Survival geworden
06-08-2017 ~ Moderator Survival geworden
25-08-2017 ~ Site en Forum beheer geworden
25-08-2017 ~ Discord Beheer geworden
01-01-2018 ~ Minetopia Beheer geworden
01-01-2018 ~ Survival Beheer geworden

Brent_
Forummoderator
Forummoderator

Onderwerpen: 85
Naam: Brent

BerichtNewWhiteHeaven / di 08 nov 2016, 00:21

Grafisch Designer... Ik stel me beschikbaar.

Ik heb je een bericht gestuurd op skype Henry, Contacteer me zsm :)
CEO Samsung - Innovation of the future
Lijsttrekker SDAP

19-6-2016: OC Gejoind

NewWhiteHeaven
Epic Poster
Epic Poster

Onderwerpen: 42
Naam: Quinten

BerichtEditPlace / zo 13 nov 2016, 16:44

ik stel me beschikbaar als Photoshoper ben er behoorlijk ervaren mee xD
<Zondag 10 Januari 2016><Joinde ik de server OptimusCraft>
<Zondag 11 September 2016><Werd ik in een rare call gegooid en benoemt tot ProefMod>
<Zondag 13 November 2016><Werd ik Moderator>

EditPlace
Top Poster
Top Poster

Onderwerpen: 3
Naam: Leandro

BerichtxMagikarp_ / do 24 nov 2016, 19:59

Mee eens Leandro is eeeerg goed.
xMagikarp_
VIPoster
VIPoster

Onderwerpen: 16
Naam: Koen

BerichtNYCrusher / ma 25 sep 2017, 10:43

OptimusH schreef:Optimus Craft is op zoek naar nieuwe aanvullingen aan het team! De volgende posities zijn beschikbaar:

Java Developer
Als Developer werk je aan nieuwe features die de gameplay uitbreiden en het serverbeheer verbeteren. Je zult veel gebruik maken van bestaande API's en libraries. Hierbij werk je doelgericht en zal je in vergaderingen een belangrijke adviserende rol hebben op technische aspecten. Het lijkt je leuk om jouw programmeerwerk terug te zien in de speelervaring van duizenden anderen.

Web Developer
Als web developer werk je nauw samen met het team om de uitstraling naar buiten toe te definiëren. Met de sterke groei van onze community is de website dan ook aan vernieuwing toe. Je hebt ervaring met webdesign en het lijkt je leuk om verantwoordelijk te zijn voor het onderhouden en innoveren van de site.

Grafisch Ontwerper
Voor PR doeleinden is het belangrijk dat we een unieke en consequente uitstraling naar buiten toe hebben. De komende tijd zullen we onze huisstijl doorontwikkelen. Als Grafisch ontwerper ben je verantwoordelijk voor deze aspecten. Je hebt ervaring met ontwerpprogramma's zoals Photoshop of Indesign en wilt dit graag in de praktijk toepassen.

Videograaf
Ons YouTube kanaal heeft 62 abonnees, maar nog geen enkele video. Als videograaf ben je verantwoordelijk voor de content op YouTube. Je hebt ervaring met editing en bent creatief en secuur van aard. Je zult nauw samenwerken met de PR afdeling en bent betrokken bij evenementen op de server.

ICT Adviseur
Als ICT Adviseur deel je jouw kennis en ervaringen op technisch vlak en draag je bij aan back-end verbeteringen. Hieronder valt bijvoorbeeld het optimaliseren van de dedicated linux server of back-up systemen.

Denk je geschikt te zijn voor een van deze functies? Neem gerust contact met ons op!

We zijn nogsteeds op zoek naar mensen die deze functie willen vervullen. Je kunt je melden via het contactformulier of via een PM naar NYCrusher op het Forum.
NYCrusher - Some people have to think in shadows so others can live in light.

NYCrusher
Beheerder
Beheerder

Onderwerpen: 234
Naam: Bart