Optimus Craft

UPDATE | Maak kans op speciale items door te voten!

BerichtTimgvvv / za 01 apr 2017, 18:36

Beste spelers,

Vanaf vandaag 1 april is er een nieuwe 'update' toegevoegd op OptimusCraft Minetopia. Vanaf nu maak je elke maand kans op een speciaal item of een geld bedrag door te voten! Je maakt alleen niet zomaar kans op deze prijzen, je moet hiervoor zoveel mogelijk voten. Aangezien er ongelofelijk veel spelers zijn die bijna elke dag voten en de server hiermee supporten willen wij jullie hiervoor meer gaan belonen. Naast de €200 die je krijgt voor elke vote, krijgt vanaf nu de maandelijkse topvoter (dus de persoon met de meeste votes in de maand) een speciaal item of een geldbedrag. De lijst met topvoters en de linkjes om te voten vind je hier: http://www.optimuscraft.nl/voten

Wat als meerdere mensen evenveel votes hebben behaald?
Stel dat de nummer 1,2 en 3 allemaal 30 keer hebben gevote en hiermee de meeste aantal votes hebben behaald, krijgen elke van hen een prijs. Uit de topvoters wordt één speler geloot die een speciaal item krijgt, de andere 2 krijgen een geldbedrag.

Iedereen kan maximaal 90 keer voten per maand, tenzij een maand 31 dagen heeft, dan 93. Elke speler die het maximale vote-aantal bereikt, krijgt een geldbedrag, waarvan één een speciaal item.

De maand april is vandaag net begonnen, dus vote nog snel als je dat niet hebt gedaan!
Hey! Ik ben Tim, lijkt op Pim, maar ik ben toch echt Tim

Timgvvv
Admin
Admin

Onderwerpen: 31
Naam: Tim

BerichtChimkey / za 01 apr 2017, 18:45

Sick!
Im a real young nigga from the 6 trowing bows

Chimkey
Top Poster
Top Poster

Onderwerpen: 11
Naam: Maarten

Berichtdraknoz8_ / za 01 apr 2017, 18:52

Maar als je weinig vote heb je er niks aan? Ik vind voten irritant want die stomme captcha's doen het nooit en die site is langzaam als de nete.
Optimus Craft gejoined op 21/02/2016
Miljonair
[Bank SV][CEO ZuluFarm]

draknoz8_
Ultimate Poster
Ultimate Poster

Onderwerpen: 35
Naam: Valentijn

BerichtTimgvvv / za 01 apr 2017, 19:00

Klootjong schreef:Maar als je weinig vote heb je er niks aan? Ik vind voten irritant want die stomme captcha's doen het nooit en die site is langzaam als de nete.

Als je vote heb je altijd nog de €200 die krijgt en natuurlijk mijn liefde voor elke vote ;). Wie weet worden ooit de voters met de meeste votes aller tijden geprezen, dus wie weet kom je daar ooit wel bij te staan ;)

Timgvvv
Admin
Admin

Berichtdraknoz8_ / za 01 apr 2017, 19:22

Timgvvv schreef:
Klootjong schreef:Maar als je weinig vote heb je er niks aan? Ik vind voten irritant want die stomme captcha's doen het nooit en die site is langzaam als de nete.

Als je vote heb je altijd nog de €200 die krijgt en natuurlijk mijn liefde voor elke vote ;). Wie weet worden ooit de voters met de meeste votes aller tijden geprezen, dus wie weet kom je daar ooit wel bij te staan ;)

Ik vind 200€ erg weinig en dat motiveert me niet om te voten. Als iedereen nou af en toe iets leuks krijgt, zoals een huisdier, een boot, een random spelerhead of een stack vuurwerk (of 500€ per vote) dan motiveert me dat. (Ongeacht hoeveel je vote)
Miljonair
[Bank SV][CEO ZuluFarm]

draknoz8_
Ultimate Poster
Ultimate Poster

BerichtKingEmreAlper / za 01 apr 2017, 19:27

Geen 1 april grap toch? xd
Server gejoint: halverwege-eind 2016 (denk ik xd)
Beroep: Helidealer, King BV
:D

KingEmreAlper
Top Poster
Top Poster

Naam: Emre

BerichtMacHoornblazer / zo 02 apr 2017, 08:56

:D Leuk idee
MacHoornblazer
Elite Lid
Elite Lid

Onderwerpen: 14

BerichtChimkey / zo 02 apr 2017, 12:52

Klootjong schreef:
Timgvvv schreef:

Ik vind 200€ erg weinig en dat motiveert me niet om te voten. Als iedereen nou af en toe iets leuks krijgt, zoals een huisdier, een boot, een random spelerhead of een stack vuurwerk (of 500€ per vote) dan motiveert me dat. (Ongeacht hoeveel je vote)

Een speler head is 50K waard...
Im a real young nigga from the 6 trowing bows

Chimkey
Top Poster
Top Poster

Onderwerpen: 11

Berichtdraknoz8_ / zo 02 apr 2017, 13:48

Ik zei af en toe, wilt dus niet zeggen dat je dat elke dag krijgt.
Miljonair
[Bank SV][CEO ZuluFarm]

draknoz8_
Ultimate Poster
Ultimate Poster

BerichtMikeDeKip / ma 03 apr 2017, 12:39

Klootjong schreef:
Timgvvv schreef:

Een huisdier is 10k waard
MikeDeKip
Epic Poster
Epic Poster

Onderwerpen: 10
Naam: Niels Bellens

BerichtBloodForTalk / di 04 apr 2017, 12:04

Hallo, een dingetje. Je kan meer dan 90 votes per maand want je kan op 2 pagina's om de 12 uur voten en op 1 kan je om de 15 uur. Ik heb vorige maand 105 bereikt ongeveer.
CEO ZeekShop

BloodForTalk
Lid
Lid

Onderwerpen: 1
Naam: Damian

BerichtTimgvvv / di 04 apr 2017, 14:33

ICantTalk schreef:Hallo, een dingetje. Je kan meer dan 90 votes per maand want je kan op 2 pagina's om de 12 uur voten en op 1 kan je om de 15 uur. Ik heb vorige maand 105 bereikt ongeveer.

Goed dat je het even meld, dit wist ik zelfs nog niet ;). Voor deze maand geld het maximale votes nog tot 90, omdat anderen die niet wisten en het dus niet eerlijk zou zijn. Als jij bijvoorbeeld 105 haalt en 2 anderen 90, dan tellen jullie allemaal als winnnaars van deze maand. Bedankt voor het melden! :)

Timgvvv
Admin
Admin

BerichtTimgvvv / ma 10 apr 2017, 20:35

Nu de helft van de maand nadert en ICantTalk met zijn kop boven de rest uitsteekt met 39 votes, gevolgd door ciaranleut, Klootjong en MacHoornBlazer, is de prijs van de maand april bekend. De topvoter van de maand april wordt de eigenaar van een speciaal, kleurrijk kledingstuk! Of deze veel geld waard zou zijn, moet later blijken, maar het is een prachtkleur!

Timgvvv
Admin
Admin

BerichtCuteSoftKitty / zo 09 jul 2017, 09:51

Wanneer is de prijsuitreiking van Juni? :p
CEO KvK & Medewerker Bank :D

CuteSoftKitty
Senior Poster
Senior Poster