Optimus Craft

Opening VIP-Resort

BerichtNYCrusher / zo 26 feb 2017, 16:54

Vanaf vandaag is het langverwachte VIP-Resort open voor VIP's met Premium of Elite! Al deze VIP's kunnen nu met de boot richting het VIP-Resort. De boot bevind zich in de haven (Groothandel) en alleen Premium of Elite VIP's kunnen deze gebruiken.

Opening VIP-Resort

Als je naar het VIP-Resort gaat beland je in de plaatselijke kerk. Je hebt de optie om de achteruitgang van de kerk te pakken naar de jachthaven of door de ingang richting het woongedeelte.

Boten

Een resort bestaat natuurlijk niet alleen maar uit mooie villa's. Je hebt de kans om je eigen boot te kopen en hem ergens te laten dobberen op de zee! Je hebt keuze uit verschillende jachten, een speedboat en een jetski - die je bij je jacht kan leggen.

Opening VIP-Resort

Op de afbeelding hierboven zie je de verschillende gebieden waar je je boot kan aanleggen. Het "Verboden gebied" is uiteraard verboden om je boot aan te leggen, sinds het daar te ondiep is en voor de kust van de huizen ligt. Daarnaast hebben we nog de 'Schelpen-strook', 'Prinsen-baai', 'Vulkanen-kust' en de 'Eindebergen-baai'. In deze verschillende delen, secties geheten, kan je je boot aanleggen voor een bedrag per week bij de bootverkoper. Alles buiten de gekleurde delen is helemaal vrij om je boot neer te laten leggen en kost niks. Waarom het geld kost rondom het eiland? Anders wordt het te druk aan de kust. Want iedereen wil natuurlijk dichtbij het eiland om het te verkennen. Het eiland is ook reusachtig, je kunt er zeker twee uur over doen om de andere kant te bereiken! Maar, wat zijn de kosten nou van zo'n boot?

| Delinard-V - Jetski

Erg snel en behendig vaartuig. Verkrijgbaar in elke kleur. Ideaal om bij je grote jacht te leggen of gewoon voor je villa.

Opening VIP-Resort

Prijs: €20.000,-

| Haringoth-III - Speedboat

Mooie elegante speedboat met een Aston Martin AM37 Motor. Opslag onder het dek voor al je drankjes en kleren. Genoeg zitruimte voor iedereen die je wilt meenemen! En ja, hij is snel.

Opening VIP-Resort

Prijs: €125.000,-

| Gutlans-II - Jacht

Luxe jacht met heel veel ruimte. Standaard ingericht met een slaapkamer, keuken, opslag (2x), inloopkast, terras (2x), en kantoor. Inrichting is geheel veranderbaar naar jouw smaak bij het Bouwbedrijf en de vlag kan ook veranderd worden naar bijvoorbeeld de Belgische vlag.

Opening VIP-Resort

Prijs: €300.000,-

| Grainwad-IV - Jacht

Erg lang jacht met wel drie verdiepingen. Met wel drie terrassen, een eetkamer, woonkamer, logé, slaapkamer (3x), badkamer, bar met podium, zitkamer en bestuurskamer. Inrichting is geheel veranderbaar naar jouw smaak bij het Bouwbedrijf en de vlag kan ook veranderd worden naar bijvoorbeeld de Belgische vlag.

Opening VIP-Resort

Prijs: €410.000,-

| Rochabarth-II - Jacht

Veruit het grootste jacht tot nu toe. Met vier verdiepingen en veel kamers is dit het jacht die elke miljonair zoekt! Geheel met twee woonkamers, twee eetkamers, een keuken, ruime bestuurskamer, lounge (2x), opslag, badkamer, Master-bedroom, gastenkamer, machinekamer en twee lege ruimtes. Inrichting is geheel veranderbaar naar jouw smaak bij het Bouwbedrijf en de vlag kan ook veranderd worden naar bijvoorbeeld de Belgische vlag.

Opening VIP-Resort

Prijs: €700.000,-

* Met dank aan Sem (Semx11) voor al deze prachtige screenshots!

Je boot koopt je boot bij de bootverkoper. Dat is op dit moment Chimkey, maar we zoeken nog een enthousiaste VIP die dit als part-time baan zou willen nemen! De prijzen van de secties worden morgen bekend gemaakt. Je vaartuig verplaats je door een aanvraag te doen bij Chimkey met de exacte coördinaten die je het beste vanuit de Live Map kunt pakken. Daarna wordt je aanvraag zo snel mogelijk door NYCrusher behandeld en uitgevoerd. Maar, hoe kom je op je boot? Dat doe je door /sethome [NAAM] te doen op je boot.

Wijken

Voor de kerk is alles tropisch ingericht. Ruime wegen van mooie stenen en een standbeeld in het midden. Als je kijkt naar de plots zie je geen plotranden, dat komt omdat die er ook niet zijn! In het resort 'claim' je gratis één plot. De plotgrens maak je samen met je buurman en de bouwer, een vrije grens dus! In het resort mag je maximaal één plot of huis hebben, en plots/huizen zijn ook niet te koop. Je kunt wel met andere inwoners ruilen, een plot/huis in het resort voor een ander plot/huis in het resort - in alle gevallen dient een notaris (Makelaar) hierbij aanwezig te zijn en dit te noteren.

De huizen worden gebouwd in zogeheten Italian Style. Dit zijn villa's van sandstone met een brick dak. Het gebouw van de bootverkoper staat er al, en zo kun je kijken hoe je huis er ongeveer uit ziet (in wat grotere maten natuurlijk)! Helaas kunnen we het woon-gedeelte van het resort nog niet openen aangezien er nog te weinig plots zijn (16) voor alle VIP's. Het is lastig om wegen te maken in dit bergachtige terrein maar komende weken zal jij jouw plot kunnen krijgen in het Resort!

Foto's

Voor de mensen die helaas geen Premium of Elite hebben hebben we toch mooie foto's waarvan ze kunnen genieten! Maar er valt natuurlijk nog veel meer te verkennen op het eiland zoals vulkanen. Wederom dank aan Sem (Semx11) voor deze prachtige screenshots.

Opening VIP-Resort
Opening VIP-Resort
Opening VIP-Resort
Opening VIP-Resort
Opening VIP-Resort
Opening VIP-Resort
Opening VIP-Resort
Opening VIP-Resort
Opening VIP-Resort
Opening VIP-Resort
Opening VIP-Resort
Opening VIP-Resort
Opening VIP-Resort
Opening VIP-Resort
* Uit 120 foto's gefilterde foto's
NYCrusher - Some people have to think in shadows so others can live in light.

NYCrusher
Beheerder
Beheerder

Onderwerpen: 234
Naam: Bart

BerichtTimgvvv / zo 26 feb 2017, 17:25

Het eiland ziet er echt prachtig uit! Ik zou mezelf bijna verplichten VIP te kopen :p
Wat was het een fantastische tijd! De herinneringen blijven voor altijd gekoesterd.

Timgvvv
Admin
Admin

Onderwerpen: 34
Naam: Tim

BerichtKumungu / zo 26 feb 2017, 17:57

Nice! Ik heb er zin in om mijn plotje te maken! Oja, Tim, als MOD kan je er vgm in, Milan (ElectroMan_NL) kan wel in zonder rank!
Minetopia gejoined op: 15 februari 2017
Survival gejoined op: /
Elite gekocht op:1 maart 2017

Beroep: GrootHandel medewerker, en CEO SmiltonFarm

Altijd in een voor praatje!

Kumungu
Ultimate Poster
Ultimate Poster

Onderwerpen: 22
Naam: Jesse

BerichtTimgvvv / zo 26 feb 2017, 18:08

We kunnen er alleen in als we mensen moeten helpen, anders blijven de staffleden zonder vip er gewoon uit
Wat was het een fantastische tijd! De herinneringen blijven voor altijd gekoesterd.

Timgvvv
Admin
Admin

Berichtghdaan / zo 26 feb 2017, 18:14

Mooi vernieuwend stukje voor OC!
Bouwbedrijf - Staff minetopia
ghdaan
Ultimate Poster
Ultimate Poster

Onderwerpen: 175
Naam: ghdaan

BerichtOnmeuniggoed / zo 26 feb 2017, 18:26

Hey echt super gaaf maar kan je ook met de speedboot rijden anders lijkt het me niet zo bijzonder voor 100k
Onmeuniggoed
Senior Poster
Senior Poster

Onderwerpen: 29
Naam: Luke

BerichtINYRAGVWA / zo 26 feb 2017, 18:29

Ik neem aan dat de bootverkoper ook een VIP Rank moet hebben?
Is het trouwens niet heel gaaf als je ook helikopters of vliegtuigen kan kopen?
Voor de rest vind ik het dan wel weer jammer dat staff er zomaar heen kan, ondanks dat ze dan geen rank zouden hebben. Hoe zit het overgens met bouwers?
Gave update, jammer dat spelers zonder rank er niks aan hebben.
Opening VIP-Resort
21/02/2016 - 24/03/2018
Iedereen bedankt!

INYRAGVWA
OC Master
OC Master

Onderwerpen: 35
Naam: Valentijn

BerichtTimgvvv / zo 26 feb 2017, 18:38

TijnVoss schreef:Ik neem aan dat de bootverkoper ook een VIP Rank moet hebben?
Voor de rest vind ik het dan wel weer jammer dat staff er zomaar heen kan, ondanks dat ze dan geen rank zouden hebben. Hoe zit het overgens met bouwers?

Als er een glitcher of hacker is in het vip resort, dan moet er natuurlijk een stafflid heen kunnen. Dat is een van de vele redenen dat staff erin moet kunnen, maar staff zonder vip 'spelen' uiteraard niet in het resort

Timgvvv
Admin
Admin

BerichtNYCrusher / zo 26 feb 2017, 19:40

Timgvvv schreef:

Als er een glitcher of hacker is in het vip resort, dan moet er natuurlijk een stafflid heen kunnen. Dat is een van de vele redenen dat staff erin moet kunnen, maar staff zonder vip 'spelen' uiteraard niet in het resort

Jep, een Stafflid kan er heen voor dit soort zaken. De bedoeling is niet dat ze er rondhangen en echt 'meedoen' met het spel daar. Ze kunnen ook geen boten kopen en plots claimen daar.

Helicopters en vliegtuigen, wie weet ;).
NYCrusher - Some people have to think in shadows so others can live in light.

NYCrusher
Beheerder
Beheerder

Onderwerpen: 234
Naam: Bart

BerichtCokeZone / zo 26 feb 2017, 19:47

Yes , ik heb net de boot Gutlans-II - Jacht gekocht ! en het is vet ! ( ik ben de eerste met een boot :p )
28-03-2016 : Optimuscraft Ondekt -
*
02-11-2016 : Elite Rank gekocht -
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Medewerker. Groothandel

CokeZone
Senior Poster
Senior Poster

Onderwerpen: 51
Naam: Niels

BerichtKumungu / zo 26 feb 2017, 20:16

Ik heb een Jetski gekocht :)

Kumungu
Ultimate Poster
Ultimate Poster

BerichtGhastGames / zo 26 feb 2017, 21:57

Wel echt tof! Ik heb al een rank en heb al gekeken alleen naar mijn mening vind ik het niet zo heel mooi nog, het meeste begroeiing. Dat is best jammer maar verder wel echt tof!
Ik ben een YouTuber
GhastGames
Senior Lid
Senior Lid

Onderwerpen: 4
Naam: Job van der Veld

BerichtTheOriginalFTW / ma 27 feb 2017, 21:48

ziet er weer mooi uit wel jammer dat niet vips er niet heen kunnen
{ceoKvk) makelaar
TheOriginalFTW
Senior Lid
Senior Lid

Onderwerpen: 15
Naam: Kian
In-game: Ja

Berichtcookieppower / di 28 feb 2017, 21:00

Gaaf hoor !
Explore. Dream. Discover.

cookieppower
Senior Poster
Senior Poster

Naam: Charlotte

BerichtINYRAGVWA / di 28 feb 2017, 23:34

NYCrusher schreef:
Timgvvv schreef:

Jep, een Stafflid kan er heen voor dit soort zaken. De bedoeling is niet dat ze er rondhangen en echt 'meedoen' met het spel daar. Ze kunnen ook geen boten kopen en plots claimen daar.

Helicopters en vliegtuigen, wie weet ;).

Ik begrijp je, Tim :)

Spannend Bart :D
Opening VIP-Resort
21/02/2016 - 24/03/2018
Iedereen bedankt!

INYRAGVWA
OC Master
OC Master

Onderwerpen: 35
Naam: Valentijn

BerichtKumungu / do 02 maart 2017, 08:33

Ik heb al een sollicitatie gedaan voor boot verkoper :D ik hoop dat Chimkey snel online komt :D

Kumungu
Ultimate Poster
Ultimate Poster