Optimus Craft

Nieuw project: Sloopvergunning

BerichtJonasTD / za 26 nov 2016, 19:56

Smiton Valley - Sinds vandaag is er voor bepaalde verbouwingen en slopingen een vergunning nodig.

De Gemeente van Smilton Valley presenteert een nieuw project: die Met de ingang van 26-11-2016 is dit project van kracht. Het project heeft als kern dat voor elk gebouw een vergunning aangevraagd moet worden om het te slopen. Dit is gedaan om te voorkomen dat mooie, soms oude gebouwen in één keer gesloopt worden door bijvoorbeeld een nieuwe eigenaar. De persvoorlichter van de Gemeente stelt: “De burgemeester is erg opgelucht dat we dit plan door de gemeenteraad hebben kunnen krijgen. Ik was zelf erg voorstander van het plan. Hiermee kunnen we voorkomen dat gebouwen die van grote waarde zijn voor het aanzicht van de stad, opeens verdwijnen”.

De persvoorlichter stelt nog: “We weten dat er altijd mensen zullen zijn die eromheen draaien, daarom hebben we voorwaarden opgesteld. Bijvoorbeeld bij een verbouwing mag niet meer dan 20% van de buitengevel veranderd worden, aan de binnenkant mag alles gedaan worden zonder vergunning. Ook kan de vergunning maar één keer gebruikt worden, want de medewerker van het Bouwbedrijf krijgt de vergunning van de burger en houdt hem voor altijd.”

We vroegen de persvoorlichter ook nog naar eventuele kosten van de vergunning: “Nee. Voor nu zijn er nog geen kosten aan verbonden. Maar we kunnen het voor in de toekomst niet uitsluiten. We zien wel eens dat veel kleine huisjes op een stuk grond worden gesloopt door dezelfde eigenaar, en daar wordt dan een groot huis van gemaakt. Dit willen we dus ook voorkomen, daarop zouden misschien nog kosten kunnen komen.”

“De vergunning is te verkrijgen bij de Gemeente, in dit geval bij NYCrusher.”
Bij een interview met hem stelde hij dat hij opgelucht is: “Ik ben echt blij dat dit project erdoorheen gekomen is, we horen vaak dat mooie gebouwen weg worden gehaald en daar krijgt het bouwbedrijf nog wel eens de schuld van. Wat ik als directeur van het bouwbedrijf niet fijn om te horen vind - hiermee kunnen we dat gelukkig voorkomen."

Aanvragen die voor 26-11-2016 zijn ingediend, hebben nog geen vergunning nodig, want dat zou niet eerlijk zijn natuurlijk. "Over een aantal weken evalueren we het project hoorde ik, dus we gaan kijken wat we doen!”, aldus gemeenteraadslid NYCrusher.
10/10/2016 Whitelist verkregen!
15/10/2016 Proefperiode Smilton Daily
21/10/2016 Elite gekocht

JonasTD
Senior Poster
Senior Poster

Onderwerpen: 16
Naam: Jonas

BerichtBrent_ / za 26 nov 2016, 21:16

Goed idee. Ik ben zeker voor, goeie keuze. Het is inderdaad erg jammer dat sommige gebouwen verdwijnen!
27-04-2016 ~ Optimus Craft gejoined
08-07-2016 ~ Moderator Minetopia geworden
03-09-2016 ~ Proef-Mod Survival geworden
06-08-2017 ~ Moderator Survival geworden
25-08-2017 ~ Site en Forum beheer geworden
25-08-2017 ~ Discord Beheer geworden
01-01-2018 ~ Minetopia Beheer geworden
01-01-2018 ~ Survival Beheer geworden

Brent_
Forummoderator
Forummoderator

Onderwerpen: 85
Naam: Brent

BerichtOnmeuniggoed / zo 27 nov 2016, 12:41

Goed over nagedacht en mooi verslag!
Onmeuniggoed
Senior Poster
Senior Poster

Onderwerpen: 29
Naam: Luke

BerichtCompuboy / zo 27 nov 2016, 13:39

euh 1 ding snap ik niet er is geen burgermeester maar er word wel over een burgermeester gepraat ?
Miljonair Minetopia

Eigenaar Poro BV.

Compuboy
Epic Poster
Epic Poster

Onderwerpen: 25
Naam: Tim Norder

BerichtiAppie / zo 27 nov 2016, 23:50

Eeuhmm

Ligt het aan mij of heeft de gemeente geen brievenbus waar ik me aanvraag kan droppen.
06/02/2016 ~ Joined the server

Follow your dreams

iAppie
OC Master
OC Master

Onderwerpen: 8
Naam: Appie

BerichtJonasTD / ma 28 nov 2016, 01:26

Compuboy schreef:euh 1 ding snap ik niet er is geen burgermeester maar er word wel over een burgermeester gepraat ?

De burgemeester is het gemeenteraadslid.
21/10/2016 Elite gekocht

JonasTD
Senior Poster
Senior Poster

BerichtMaydex_ / ma 28 nov 2016, 06:31

Wel leuk hoe een plan van de gemeente door de gemeenteraad is gekomen, als er maar 1 persoon in de gemeenteraad zit :P. Verder een goed idee voor het behoud van de stad!
17-07-2016: OptimusCraft ontdekt
13-11-2016: Benoemd tot proef moderator op Minetopia
21-01-2017: Benoemd tot moderator op Minetopia
01-07-2017: Benoemd tot technicus

Maydex_
Forum Beheer
Forum Beheer

Onderwerpen: 47
Naam: Maikel

BerichtJonasTD / ma 28 nov 2016, 16:55

Maydex_ schreef:Wel leuk hoe een plan van de gemeente door de gemeenteraad is gekomen, als er maar 1 persoon in de gemeenteraad zit :P. Verder een goed idee voor het behoud van de stad!

#Roleplay
21/10/2016 Elite gekocht

JonasTD
Senior Poster
Senior Poster

BerichtMinecraftGamesYT / di 29 nov 2016, 22:28

Ik vind het zeker een goed plan
MinecraftGamesYT
Poster
Poster

Naam: Job

BerichtDouble_Gezicht / di 20 dec 2016, 16:49

Maydex_ schreef:Wel leuk hoe een plan van de gemeente door de gemeenteraad is gekomen, als er maar 1 persoon in de gemeenteraad zit :P. Verder een goed idee voor het behoud van de stad!

dan moeten er toch vacatures open gaan voor de gemeenten
Nooit gehoopt dat deze server ooit zou stoppen zo gezellig zo geweldig!
Double_Gezicht
Ultimate Poster
Ultimate Poster

Onderwerpen: 11
Naam: Wesley