Optimus Craft

Raadslid bestuurder van maffiagroep

BerichtBrilletje / wo 25 mei 2016, 11:50

Eerder kwam Lars alias AlwaysLarsPVP al in opspraak door ruim € 70.000,- te ontvreemden van zijn ex-werkgever. Nu komt het raadslid weer in opspraak, Lars zou naar eigen zeggen een maffiateam opgezet hebben om de stad te terroriseren.

'Ik ging bij mezelf nadenken en maakte een lijstje van personen die ik vertrouw. Vele hadden dezelfde standpunten als ik, dus het was een gouden match! Ons doel was om overvallen te plegen en mensen te bedreigen, zonder eigenlijk enige reden', zo legt Lars uit in de Smilton Daily.

Veel burgers van Smilton Valley willen hun stem op Lars ongeldig laten maken, aangezien ze hem niet meer als een volwaardig raadslid aan kunnen zien. Wat de gemeenteraad hier tegen gaat doen is onbekend, wel denk Lars zelf dat dit zijn laatste dagen zijn geweest in het bestuur van Smilton Valley.
Brilletje
Ultimate Poster
Ultimate Poster

Onderwerpen: 72
Naam: Erik

BerichtLarsy_ / wo 25 mei 2016, 13:42

Beste burgers,
Van Smilton Valley
Het bericht hierboven is niet helemaal correct en incompleet.

Het plan was niet om de stad te terroriseren maar te amuseren

En het is incompleet omdat er nog niks strafbaars begaan was en ook niet gepland
Ook heb ik aan henry amusement voorgesteld wat afgekeurd werd toen ben ik het op eigen houtje gaan doen

Wat de gemeenteraad doet is aan hen
Het enige wat ik zeg is dat ik op dit monent vastzit voor een skypegtoep en skypeberichten
Ook zal mag de SVLP weten wat ze doen.

Ook klopt het niet dat ik de stad wil terroriseren integendeel wat ik hierboven al zei: vermakend

Nu klopt het bericht helemaal.

Dankjewel
Optimuscrafter sinds: Ma 27 maart 2016
Donateur geworden: Zo 23 oktober 2016

Huidige banen:Coo Bijl Inc

Larsy_
OC Master
OC Master

Onderwerpen: 22
Naam: Lars

BerichtBrilletje / wo 25 mei 2016, 15:17

Er is bewijs van een undercover politieagent die jij hem bij je ''bende'' wilde hebben. Een maffiegroep is in mijn ogen niet echt amuserend voor de stad.
Brilletje
Ultimate Poster
Ultimate Poster

BerichtLarsy_ / wo 25 mei 2016, 15:24

een undercoveragent?
Je bedoelt die amateur die niet eens iets ontdekt heeft en per ongeluk aan skype is toegevoegd?
Dat is uiteraard I_Icecube_I.
Dat was iets TE makkelijk voor me!

En een maffiagroep is niet gelijk een criminele bende . In mijn blik was er nog helemaal niks gebeurd.
Optimuscrafter sinds: Ma 27 maart 2016
Donateur geworden: Zo 23 oktober 2016

Huidige banen:Coo Bijl Inc

Larsy_
OC Master
OC Master

Onderwerpen: 22
Naam: Lars

Berichtbullit_prizer / wo 25 mei 2016, 22:35

Nu moet Lars wel uit de gemeenteraad gezet worden! corrupte ambtenaar en dief, waar gaat het heen met het bestuur? Als de gemeenteraad nog niet tot deze conclusiekan komen, dan ben ik er helig van overtuigd dat de gemeenteraad corruptie toelaat, aangezien ze de stad mede laten besturen door een corrupte ambtenaar en dief!

bullit_prizer
Top Poster
Top Poster

Onderwerpen: 9
Naam: Tycho

Berichtbullit_prizer / wo 25 mei 2016, 22:36

Het opzetten van een criminele organisatie is bij wet verboden, en plannen maken voor een overval is ook strafbaar.

bullit_prizer
Top Poster
Top Poster

Onderwerpen: 9
Naam: Tycho

BerichtNYCrusher / wo 25 mei 2016, 22:49

Ik denk dat de Gemeenteraad een juiste keuze gaat nemen. Omdat Lars al eerder in opspraak is geweest, maar toen met geluk ervan af is gekomen (naar mijn zeggen) vrees ik dat dit hem helaas geen tweede keer lukt. Het vertrouwen van de burger is zo erg geschaad; als ik zo lees denk ik dat ik vrees dat hij tot mijn grote spijt uit de Gemeenteraad gezet gaat worden :s.

Bart, NYCrusher
NYCrusher - Some people have to think in shadows so others can live in light.

NYCrusher
Beheerder
Beheerder

Onderwerpen: 234
Naam: Bart

BerichtLuukuul / za 28 mei 2016, 14:21

Zoals ik eerder al heb vermeld, kan de gemeenteraad een lid uit de gemeenteraad zetten. We kunnen hooguit een motie van wantrouwen indienen, waarmee we hem dringend adviseren de gemeenteraad te verlaten. Aan Lars dan de keuze om dit advies ook daadwerkelijk te volgen.

Overigens ben ik zelf van mening dat Lars een prima raadslid is die zeker wat aan de stad te bieden heeft. Een motie van wantrouwen is in mijn ogen dan ook niet in het belang van de samenleving.
Anyone can quote others, but only the wisest can quote themselves
Luukuul
Senior Poster
Senior Poster

Onderwerpen: 3
Naam: Luuk van Heerden

BerichtBrilletje / za 28 mei 2016, 14:50

Luukuul schreef:Zoals ik eerder al heb vermeld, kan de gemeenteraad een lid uit de gemeenteraad zetten. We kunnen hooguit een motie van wantrouwen indienen, waarmee we hem dringend adviseren de gemeenteraad te verlaten. Aan Lars dan de keuze om dit advies ook daadwerkelijk te volgen.

Overigens ben ik zelf van mening dat Lars een prima raadslid is die zeker wat aan de stad te bieden heeft. Een motie van wantrouwen is in mijn ogen dan ook niet in het belang van de samenleving.

Complete reactie van Luuk is hier te lezen:
viewtopic.php?f=42&t=3650

Wel ben ik van mening dat er iets moet veranderen rond Lars, wat meerdere inwoners vinden. Of moeten we akkoord gaan met bedreigingen en ''amuserend terroriseren'' (ik zie sowieso niet in hoe dat amuserend kan zijn)?

Erik / Brilletje
Brilletje
Ultimate Poster
Ultimate Poster