Optimus Craft

INTERVIEW - Het meesterbrein achter de bankoverval

BerichtBrilletje / di 24 mei 2016, 18:56

INTERVIEW - Het meesterbrein achter de grootste bankoverval in Smilton Valley ooit

Enkele weken geleden kwam het nieuws naar buiten dat een aantal inwoners van Smilton Valley ruim € 1.500.000,- uit de bank hadden gestolen. Vandaag sprak Smilton Daily met één van de meesterbreinen achter de overval op de bank, Meyron alias De_Meyrontje.

‘Ik was vrijwel nooit in de stad te vinden, dus ik had geen contacten om op een legitieme manier aan mijn geld te komen. Werk vinden is immers lastig. Uiteindelijk kwam Appie (alias Appie_7) met een plan om geld te stelen uit de hoofdkluis van de bank’, zo legt Meyron uit in gesprek met Smilton Daily. De hoofdkluis is het uiteindelijk niet geworden voor deze hebzuchtige jongeren, wel werd er uit de wisselkluis ruim € 1.500.000,- meegenomen.

‘Het geld is verdeeld onder Appie (alias Appie_7), Jay (alias CyberBraien0808), Dirk (alias Justkrid) en mij, daarna werd er nog een plan gemaakt om de bank opnieuw te overvallen. Echter is dit niet gelukt, omdat Appie uit de stad is gevlugd en de rest hun leven weer normaal op wilde pakken na hun celstraf.’
Brilletje
Ultimate Poster
Ultimate Poster

Onderwerpen: 72
Naam: Erik