Optimus Craft

Bommen gevonden in Smilton Valley!

BerichtBrilletje / zo 08 mei 2016, 21:03

Zaterdagavond (7 mei) kwam het verontrustende gerucht naar buiten, dat Smilton Valley doelwit is geworden van terroristen. Vandaag (zondag) kunnen we dit bericht bevestigen. Een oplettende inwoner heeft midden op straat, tussen de rechtszaal en de bank, explosieven gevonden.

Naast de explosieven lieten de terroristen ook nog een brief achter, waar het volgende in staat:
''Beste slachtoffers, helaas mag ik jullie mededelen dat Smilton Valley op 'de zwarte lijst' staat. Wat 'de zwarte lijst' is? Daar komen jullie snel genoeg achter… Dit cadeau is alleen nog maar een waarschuwing… Jullie horen snel weer van ons. Succes.''

Verdere informatie over deze groep terroristen is er (nog) niet. Er wordt verzocht om goed op te blijven letten en de politie in te lichten waar nodig.

Stay safe. Stay positive.
Brilletje
Ultimate Poster
Ultimate Poster

Onderwerpen: 72
Naam: Erik

BerichtHuffels_the_Fox / zo 08 mei 2016, 21:13

Die hoop met TNT is daar vandaag door iemand neergezet. Vanochtend stond het er nog niet. Opgezet spel door een van de nieuwe bouwers of door staffleden? of, aangezien een enkeling Staff is en bij het Bouwbedrijf werkt.... Het is mij wel duidelijk wat hier gaande is. en waarom:

Het is een super centraal gelegen plek die direct opvalt als je richting de Laidl loopt of er juist vanaf komt, nou is het 2e punt, het feit dat, bouwers/staffleden dit soort ongein uithalen is verschrikkelijk.

En punt nummer 3, het feit dat Jeroen (jeroentjuh) na een vraag die luid: "kun jij dit even na checken" antwoord geeft met: " ja en nee ik ga niet voor jou kijken wie die TnT heeft geplaatst" en vervolgens snel offline gaat als hij er op gewezen wordt dat met het bovenstaand antwoord voldoende bewijs is dat de staff een grote rol hier in heeft, geeft wel heel duidelijk aan op wat voor laag niveau de huidige nieuwe staffleden spelen
Stokstaart in hart en nieren, maar wel bang voor alles wat beweegt

Huffels_the_Fox
Epic Poster
Epic Poster

Onderwerpen: 42
Naam: Sander Kleian

Berichtbullit_prizer / ma 09 mei 2016, 15:23

Sander, het is natuurlijk OPGEZET spel, maar het heet ook niet voor niks een ROLEPLAY server. Niemand kan bouwen behalve bouwers en staffleden met de perms daarvoor. Het gaat zich om het verhaal en het spelwat hhierdoor gecreeerd word.

bullit_prizer
Top Poster
Top Poster

Onderwerpen: 9
Naam: Tycho

BerichtLarsy_ / ma 09 mei 2016, 15:41

En daarom speelde Sander misschien ook wel mee, Tycho
Optimuscrafter sinds: Ma 27 maart 2016
Donateur geworden: Zo 23 oktober 2016

Huidige banen:Coo Bijl Inc

Larsy_
OC Master
OC Master

Onderwerpen: 22
Naam: Lars

Berichtlaika2008 / ma 09 mei 2016, 19:11

als dit opgezet spel is vind ik het aan de ene kant een beetje grof omdat ze het een beetje nadoen terwijl er dagelijks zoveel aanslagen in syrie gebeuren en wat er laatst in belgie en frankrijk allemaal is gebeurd het is mss niet het beste moment om te doen maar het is en blijft een roleplay server en daar mag natuurlijk wel eens iets op gebeuren
laika2008
Poster
Poster

Naam: cedric

BerichtLarsy_ / wo 11 mei 2016, 21:05

Ja maar laika er moet wel wat meer spanning en amusement zijn op de server hè

Larsy_
OC Master
OC Master

Bericht2fast4you1998 / za 14 mei 2016, 13:11

Dus wat bommen neerknallen op straat noem jij amusement?...

Ik vind dit alles behalve amuserend.. Dit is onrespectvol tegenover hetgene dat nu
ECHT aan de hand is in de wereld.

2fast4you1998
Poster
Poster

Naam: Maarten

BerichtLarsy_ / za 14 mei 2016, 17:20

Klopt maarten, ze hadden wel iets anders mogen verzinnen maar je moet niet de hele tijd de server uitschelden omdat ze jou proberen te vermaken!

Larsy_
OC Master
OC Master

BerichtDancingKing_ / za 14 mei 2016, 20:30

Lars, sinds wanneer is een bom neerzetten poging tot vermaak?
“The road to power is paved with hypocrisy, and casualties.”

DancingKing_
Senior Poster
Senior Poster

Onderwerpen: 6
Naam: Quint

BerichtHuffels_the_Fox / za 14 mei 2016, 22:36

Dit is dus een van de vele redenen dat ik gestopt ben... ik stel voor het zelfde te doen als jou zijnde geen of niet een fijn gevoel meer geeft om in die wereld rond te lopen. Maar jullie kunnen mij en vele die mij voor waren ook gewoon negeren, zoals gewoonlijk...
Stokstaart in hart en nieren, maar wel bang voor alles wat beweegt

Huffels_the_Fox
Epic Poster
Epic Poster

Onderwerpen: 42
Naam: Sander Kleian