Optimus Craft

Verkiezingsuitslag bekend

BerichtOptimusH / za 07 mei 2016, 20:59

SMILTON VALLEY - Zaterdag 7 mei 2016

Smilton Valley is in rep en roer. Na de onstuimige verkiezingen zijn de stemmen geteld en de uitslag bekend. Kandidaten wachten vol spanning op het nieuws.

In totaal hebben 82 inwoners gestemd, waarvan 17 ongeldige stemmen. Hieronder vallen niet gesignde stemmen, burgers die op meerdere mensen hebben gestemd, blanco stemmen en tot een keer toe het kiezen van iemand buiten de kandidatenlijst.
Uiteindelijk heeft huidige wethouder en voorzitter van de SVLP Luukuul de koppositie bemachtigd met 23% van de stemmen, direct gevolgd door AlwaysLarsPvP (SVLP).

In onderstaande diagrammen zijn de stemverdelingen duidelijk afgebeeld.

Van de 65 geldige stemmen is 68% naar leden van de Smilton Valley Liberale Partij (SVLP) gegaan. De gemeenteraad zal worden bezet door de 4 hoogste geëindigde kandidaten: Luukuul (SVLP), AlwaysLarsPvP (SVLP), x_Gunther_x (DEEV) en Quint200 (SVLP).

De verkiezingen verliepen echter niet zonder problemen. Zo waren de eerste stemmingsrondes ongeldig verklaard na een grootschalige stemfraude. Hierna is een nieuwe methode van stemmen toegepast.
OptimusH - Trotse Oprichter van Optimus Craft
Sinds 24 september 2011

OptimusH
Oprichter
Oprichter

Onderwerpen: 966
Naam: Henry

BerichtNYCrusher / za 07 mei 2016, 22:07

Namens de gehele Smilton Valley Liberale Partij, mag ik jullie bedanken voor de maar liefst 68% van de stemmen te hebben gekregen! Ook persoonlijk wil ik jullie danken voor de 9% die ik heb weten te behalen voor de SVLP. Met de winst naar de Smilton Valley Liberale Partij, zal er veel gaan veranderen. Zoals we zeiden gaan we onze doelen zo snel mogelijk realiseren.

Ook nog leuke cijfers en statistieken, op de site van de SVLP is een peiling gehouden. De uitslag is nog te bekijken op de site, maar ook hier:

Er zijn meerdere peilingen gehouden, deze zijn niet openbaar gemaakt tot nu doch zijn deze gedeeld met de DEEV.

Peiling gehouden op 11-4-2016, kleine peiling met 18 ondervraagden

Peiling gehouden op 12-4-2016, gemiddelde peiling met onbekend aantal ondervraagden

Peiling gehouden op 25-4-2016, grote peiling met 49 ondervraagden

De peiling op de site van de SVLP was het meest accuraat zoals je kunt zien, met een speling van 7%. Ook wist de helft van de mensen op de 12e van april niet goed waar ze op moesten stemmen, maar hebben beide partijen heel wat mensen te weten overtuigen en te reduceren met 92%.

Namens de Smilton Valley Liberale Partij, NYCrusher
NYCrusher - Some people have to think in shadows so others can live in light.

NYCrusher
Beheerder
Beheerder

Onderwerpen: 234
Naam: Bart

BerichtLarsy_ / za 07 mei 2016, 22:55

Wow mensen 68% is niet niks erg bedankt daarvoor en ik had nooit durven dromen over persoonlijk 12 stemmen wat resulteerd in 18,46%
Ik wil iedereen bedanken die op mij gestemd heeft en op de SVLP gestemd heeft maar eigenlijk: Iedereen bedankt voor het stemmen en het deelnemen aan smilton valley en de verkiezingen.
Ik En ik hoop ook de rest gaan onze beloftes nakomen.

Dankjewel
Optimuscrafter sinds: Ma 27 maart 2016
Donateur geworden: Zo 23 oktober 2016

Huidige banen:Coo Bijl Inc

Larsy_
OC Master
OC Master

Onderwerpen: 22
Naam: Lars

Berichtbullit_prizer / za 07 mei 2016, 23:06

Ik wil graag de gekozen kandidaten feliciteren met hun toelating tot de gemeenteraad. Ik hoop dat er goede samenwerking komt van beide partijen, aangezien er toch wel veel dezelfde ideeën zijn. Ook wil ik alle stemmers bedanken die op DEEV hebben gestemd!!

bullit_prizer
Top Poster
Top Poster

Onderwerpen: 9
Naam: Tycho

BerichtTraherion / zo 08 mei 2016, 00:11

Beste Mensen van Smilton Valley,

Hierbij wil ik jullie heel erg bedanken voor de support die jullie mij geven om een deel te zijn van de gemeenteraad!
Ik zal mij hiervoor vol inzetten en zal jullie dit laten zien!
Gefeliciteerd aan de Mede kandidaten die gewonnen hebben! Laten we er samen een goede en broeiende stad van maken om Smilton Valley naar een hoger level te brengen!
Ik spreek hier niet voor mezelf maar voor de hele Partij DEEV, en ik niet alleen maar ook zij willen jullie bedanken voor de support de afgelopen dagen!

Een goede samenwerking is een goede stap naar een broeiende stad - x_Gunther_x

Bedankt voor de stemmen guys!
Zie jullie in het bestuur en er goede veranderingen komen in de stad!

Met vriendelijke groet,
Tim Hanewald x_Gunther_x
- Gemeenteraadslid Copperdale -
Levensgenieter :)

Traherion
Top Poster
Top Poster

Onderwerpen: 13
Naam: Tim

BerichtLuukuul / zo 08 mei 2016, 00:18

Graag wil ik iedereen bedanken voor de grote steun die ikzelf als kandidaat en wij als partij hebben gekregen. Ik vind het prachtig te zien dat er maarliefst 15 mensen geloven in dezelfde idealen als ik, en dat maarliefst 44 mensen geloven in de idealen van onze partij! Deze grote steun is voor mij een geweldige boost om door te gaan met mijn pogingen de stad te verbeteren.

Ook wil ik iedere individuele stemmer bedanken. De 82 inwoners die hebben gestemd hebben hiermee duidelijk gemaakt de democratie te ondersteunen. Dit moedigt ons aan om verder te gaan met de democratisering van de stad.

Daarnaast feliciteer ik bij deze alle verkozen kandidaten. Ik hoop op een sterke samenwerking waar de gehele samenleving baat van krijgt.

Smilton Valley, we won't let you down!
Anyone can quote others, but only the wisest can quote themselves
Luukuul
Senior Poster
Senior Poster

Onderwerpen: 3
Naam: Luuk van Heerden

Berichthabenstone / zo 08 mei 2016, 08:48

ik zit niet in de Gemeenteraad en heb dus geen lange zinnen etc etc etc. Ik zeg gewoon GG WP naar iedereen die ze best heeft gedaan voor de verkiezingen!
habenstone
Lid
Lid

Onderwerpen: 2
Naam: Haben

BerichtDancingKing_ / zo 08 mei 2016, 14:15

Beste inwoners van Smilton Valley,

Graag wil ik jullie allemaal heel erg bedanken voor de steun die jullie mij gegeven hebben om in de gemeenteraad te komen! Natuurlijk wil ik de andere kandidaten ook feliciteren met hun overwinning. En ik hoop dat we samen aan een beter Smilton Valley kunnen gaan werken!

Met vriendelijke groet,
Quint200
“The road to power is paved with hypocrisy, and casualties.”

DancingKing_
Senior Poster
Senior Poster

Onderwerpen: 6
Naam: Quint