Optimus Craft

Anonieme bommelding

BerichtBrilletje / za 07 mei 2016, 20:14

Anonieme bommelding in Smilton Valley

Zaterdagavond (7 mei) bereikte ons het nieuws dat er een bom (of meerdere) in Smilton Valley ligt. Waar en door wie deze bom geplaatst is, is onduidelijk. Vandaar dat de politie geen uitspraken wil doen of we dit gerucht op waarheid kunnen baseren of niet. Het nieuws bereikte ons dankzij Henry (OptimusH), wethouder van Smilton Valley. Henry werd zaterdagavond anoniem gebeld met de mededeling dat Smilton Valley een doelwit is geworden van terroristische aanslagen. Henry verwittigde direct de politie.

De politie wil echter niks over dit voorval kwijt en wil ook zeker niet dat de inwoners zich zorgen maken, sprake van een concrete aanwijzing is er echter niet.
Brilletje
Ultimate Poster
Ultimate Poster

Onderwerpen: 72
Naam: Erik

BerichtBoasz / za 07 mei 2016, 20:25

Ik zal mijn ogen openhouden.

Boasz
Moderator
Moderator

Onderwerpen: 16
Naam: Joël

Berichtdirkmaster15 / za 07 mei 2016, 20:29

EEN BOM MELDING WAAR WIE OMG ALLEMAAL SCHUILEN IN DE KLEDERS

#Storyline For Real :D

dirkmaster15
Nieuweling
Nieuweling

Naam: Dirk

BerichtLuukuul / za 07 mei 2016, 20:48

Wat een verschrikkelijk bericht dit. En dat zo snel na de gigantische killstreak van Twice A. D. die zoveel levens heeft gekost! Ik zie een duidelijk verband tussen deze twee zaken! Kunnen we het bouwbedrijf nog vertrouwen?!

#Paniek
Anyone can quote others, but only the wisest can quote themselves
Luukuul
Senior Poster
Senior Poster

Onderwerpen: 3
Naam: Luuk van Heerden

BerichtHuffels_the_Fox / za 07 mei 2016, 20:49

Luukuul schreef: Kunnen we het bouwbedrijf nog vertrouwen?!

Ik kan je zo al zeggen denk ik (waar ik van uit ga) wie die TNT heeft kunnen plaatsen, maar namen ga ik niet blootstellen, dat is een zaak van de overheid.
Stokstaart in hart en nieren, maar wel bang voor alles wat beweegt

Huffels_the_Fox
Epic Poster
Epic Poster

Onderwerpen: 42
Naam: Sander Kleian

Berichtbullit_prizer / za 07 mei 2016, 22:59

Vreselijk bericht, en net zoals Luuk zegt. Misschien waren twice a dice en Lamborghinigamer maar een voorval van het echte spektakel. Laten we hopen dat er geen mensen gewond raken of gedood worden bij een uitslag. Natuurlijk hoop ik heb ook dat gebouwen intact blijven maar de veiligheid van de burgers gaat mij voor de gebouwen!!!

#prayforsmiltonvalley

bullit_prizer
Top Poster
Top Poster

Onderwerpen: 9
Naam: Tycho

BerichtYuanrg / zo 08 mei 2016, 08:49

Eigenlijk hoef je je alleen maar zorgen de maken voor je stuff! Maar als je nu een kluis huurd bij de bank ben je vrijwel safe want die zijn beveiligd met camera's en bedrock! En verder als je dood bent heb je een respawn button :P

Yuanrg
VIPoster
VIPoster

Onderwerpen: 26
Naam:

Berichtekkie_ekkie / zo 08 mei 2016, 11:29

Ook al zijn de detectives niet meer in Smilton Valley, detective zit in mijn bloed! Dus als jullie detectives nodig hebben roep dan ekkie_ekkie en ik kom! En als het moeilijk wordt of zwaar dan haal ik de beste detectives die ik ken! WANT IK BLIJF EEN DETECTIVE!!!!
ekkie_ekkie
Junior
Junior

Naam: ekkie_ekkie

BerichtButtonSmasher_ / zo 08 mei 2016, 19:19

Mag ik de bom gooier vragen om Groothandel te bekogelen? Ik denk dat hij wel een nieuwe likje verf kan gebruiken.. :p

Maar uiteraard zal ik mijn ogen openhouden voor de schavuiten ;)
Oud-Mod van OC, Where we at now?

ButtonSmasher_
Lid
Lid

Onderwerpen: 4
Naam: Aron

BerichtLuukuul / zo 08 mei 2016, 22:07

Na enig onderzoek te doen rond het plaats delict is mij een belangrijk detail opgevallen: er is een camera van de bank die het hoekje van de bom net binnen vizier moet hebben. Om de dader(s) te vinden hoeven we simpelweg de informatie op te vragen bij de bank. Deze informatie zal direct aan het licht brengen wie deze actie heeft uitgevoerd. Vanuit die persoon kunnen we verder zoeken naar het brein achter de actie.
Laatst bijgewerkt door Luukuul op zo 08 mei 2016, 22:33, in totaal 2 keer bewerkt.
Anyone can quote others, but only the wisest can quote themselves
Luukuul
Senior Poster
Senior Poster

Onderwerpen: 3
Naam: Luuk van Heerden

BerichtOptimusH / zo 08 mei 2016, 22:17

Dat is een erg scherpe opmerking, Luuk! Het lijkt me goed om de politie hiervan op de hoogte te stellen.
OptimusH - Trotse Oprichter van Optimus Craft
Sinds 24 september 2011

OptimusH
Oprichter
Oprichter

Onderwerpen: 966
Naam: Henry

BerichtLarsy_ / ma 09 mei 2016, 07:40

Slim Luuk!
Optimuscrafter sinds: Ma 27 maart 2016
Donateur geworden: Zo 23 oktober 2016

Huidige banen:Coo Bijl Inc

Larsy_
OC Master
OC Master

Onderwerpen: 22
Naam: Lars

Berichtbullit_prizer / ma 09 mei 2016, 15:41

Tevens vind ik het ook slecht van de gemeente! De bommen worden VOOR het hof van Justitie geplaatst. Dit gebouw zou hele goede beveiliging moeten hebben, maar ik zie nergens een camera gericht op de ingang, waar de bommen voorstaan. Dit zou dus betekenen dat iemand een overheids gebouw al op had kunnen blazen. Dit is niet goed voor de veiligheid van de burgers, en de economie! HIER MOET WAT AANGEDAAN WORDEN!

bullit_prizer
Top Poster
Top Poster

Naam: Tycho

BerichtBrilletje / ma 09 mei 2016, 17:56

Goed punt NYCrusher, wellicht dat de politie hier verder stappen in kan ondernemen.
Brilletje
Ultimate Poster
Ultimate Poster

Onderwerpen: 72
Naam: Erik

Berichtbullit_prizer / ma 09 mei 2016, 18:09

Bedoel je mij? XD
Of Bart, want Bart heeft hier niet gereageerd

bullit_prizer
Top Poster
Top Poster