Optimus Craft

Stembussen heropend

BerichtOptimusH / di 03 mei 2016, 20:15

SMILTON VALLEY - Dinsdag 3 mei 2016

Na de grootschalige verkiezingsfraude zijn de stembussen vandaag weer heropend. Ditmaal in het gemeentehuis. Er zijn stembriefjes beschikbaar gesteld waarmee iedereen een kandidaat kan kiezen. Er zijn extra bewakingscamera's neergezet om diefstal van stembriefjes in de gaten te houden. Je stemt door in een boekje de spelernaam van degene die je kiest te noteren. Signeer dit boekjes vervolgens als "Stem". De stemmen zullen komende zaterdag door een onafhankelijke groep survival main staffleden worden geteld. De identiteit van de stemmer wordt uitsluitend gebruikt om dubbele stemmen te voorkomen.

Stembussen heropend
OptimusH - Trotse Oprichter van Optimus Craft
Sinds 24 september 2011

OptimusH
Oprichter
Oprichter

Onderwerpen: 966
Naam: Henry

BerichtYuanrg / di 03 mei 2016, 20:53

Hier kan ook worden gefraudeert er zijn sites waar je gratis minecraft accounts kan krijgen he.................

Yuanrg
VIPoster
VIPoster

Onderwerpen: 26
Naam:

BerichtHuffels_the_Fox / di 03 mei 2016, 22:18

Yuanrg schreef:Hier kan ook worden gefraudeert er zijn sites waar je gratis minecraft accounts kan krijgen he.................

Yuan's right! Hoe wil je dat aanpakken, niet dat we het gezeik overnieuw krijgen...
Stokstaart in hart en nieren, maar wel bang voor alles wat beweegt

Huffels_the_Fox
Epic Poster
Epic Poster

Onderwerpen: 42
Naam: Sander Kleian

BerichtPimpin16 / di 03 mei 2016, 22:35

Ik denk dat dit juist een goed idee is, goed dat de stembussen weer open zijn!

Ik denk dat dit veel stemfraudegevoelig is.
Degene die de stemmen zullen tellen, zullen iedere stem grondig bekijken en zo nodig of het een fraude-stem is. Dat is redelijk makkelijk te achterhalen en deze stemmen kunnen er zo uit gehaald worden. Wat een herverkiezing weet uitsluit. Mensen zullen hiermee niet gaan riskeren, want dat kan ergerl consequenties ingame hebben.
Ik ben Bram.
Dat ben ik serieus.
Geloof je me niet?
Noem me toch maar gewoon Bram.
Pimpin mag natuurlijk ook

Pimpin16
VIPoster
VIPoster

Onderwerpen: 189
Naam: Bram

BerichtLuukuul / di 03 mei 2016, 23:43

Mijn persoonlijke mening is dat de stembussen te vroeg zijn heropend. Momenteel zal het vertrouwen van de gemiddelde burger ernstig zijn geschaad, wat kan zorgen voor een volkomen illegitieme overheid, terwijl dit juist het probleem is dat we met de verkiezingen proberen te voorkomen.

Daarnaast ben ik als partijleider van de SVLP van mening dat de hele toestand volkomen onterecht in het nadeel is van de SVLP. Wij hebben vernomen dat (onder andere) door het recente bericht dat de meeste gefraudeerde stemmen richting de SVLP zijn gegaan, veel stemmers denken dat de fraude vanuit de SVLP vandaan komt. Wij hebben dit onderzocht binnen de partij en zijn inmiddels bijna zeker dat de grootschalige fraude niet vanuit de SVLP komt.

Dit betekend dat deze verkiezingen waarschijnlijk een irreëel beeld geven van de mening van de samenleving over het beleid dat beide partijen willen voeren. Ik vraag me dan ook af of deze verkiezingen moeten worden geaccepteerd vanuit de samenleving op dit moment.
Anyone can quote others, but only the wisest can quote themselves
Luukuul
Senior Poster
Senior Poster

Onderwerpen: 3
Naam: Luuk van Heerden

BerichtLarsy_ / wo 04 mei 2016, 16:24

Yuan heeft gelijk zo kan er ook gefraudeert worden maar kom op jongens we zijn geen kleuters en doe gwn aardig en eerlijk
Optimuscrafter sinds: Ma 27 maart 2016
Donateur geworden: Zo 23 oktober 2016

Huidige banen:Coo Bijl Inc

Larsy_
OC Master
OC Master

Onderwerpen: 22
Naam: Lars

Berichtbullit_prizer / wo 04 mei 2016, 17:50

Als er van die nepaccounts komen zijn die maar even online geweest om te stemmen. Als je wilt weten of er gefraudeert is moet je kijken naar de speeltijd op MineTopia, want die nepaccounts zijn er alleen voor te stemmen en het geld.

bullit_prizer
Top Poster
Top Poster

Onderwerpen: 9
Naam: Tycho

BerichtLarsy_ / do 05 mei 2016, 16:22

Ja klopt en dan wil ik heel grag nog(iets te laat) iedereen suc6 wensen bij de verkiezingen
Optimuscrafter sinds: Ma 27 maart 2016
Donateur geworden: Zo 23 oktober 2016

Huidige banen:Coo Bijl Inc

Larsy_
OC Master
OC Master

Onderwerpen: 22
Naam: Lars