Optimus Craft

Staking verstoort markt

BerichtOptimusH / vr 26 feb 2016, 22:50

SMILTON VALLEY - Donderdag 25 februari

Gistermiddag heeft een grote staking plaatsgevonden bij medewerkers van meerdere bedrijven. Zo was het voor veel spelers onmogelijk om aan eten te komen. Ze eisten het opstappen van het college van B&W. "De gemeente is onbereikbaar. We zien ze niet en weten niet wat ze doen", aldus een woordvoerder. De staking viel samen met de historische Februaristaking in Amsterdam. Enkele vertegenwoordigers van de gemeente hebben een gesprek gehouden met de stakers waarin goede punten naar voren zijn gekomen. Met name de communicatie van de gemeente zal worden verbeterd, geeft OptimusH aan. "We zitten nog in het beginstadium. Er moet nog veel gebeuren, maar niet alles kan tegelijk". "Het is echter gevaarlijk als met een staking primaire levensbehoeften in gevaar komen. Een van de gemeentelijke taken is het garanderen van eten aan alle burgers. Dit is iets waar we aan moeten werken", vertelt wethouder OptimusH.
Na het dialoog is de staking afgelopen. De maatschappelijke schade is tot nu toe onbekend.
OptimusH - Trotse Oprichter van Optimus Craft
Sinds 24 september 2011

OptimusH
Oprichter
Oprichter

Onderwerpen: 966
Naam: Henry

Berichthabenstone / ma 29 feb 2016, 18:59

tjonge na de staking ging de Foodcourt wel als een speer 100en vissen per aankoop
habenstone
Lid
Lid

Onderwerpen: 2
Naam: Haben

BerichtEditPlace / zo 13 maart 2016, 16:23

dat is lochies he haben dat komt omdat mensen niks verdienen staking is voorbij mensen verdienen weer en gaan weer eten kopen en vooraden opslaan
<Zondag 10 Januari 2016><Joinde ik de server OptimusCraft>
<Zondag 11 September 2016><Werd ik in een rare call gegooid en benoemt tot ProefMod>
<Zondag 13 November 2016><Werd ik Moderator>

EditPlace
Top Poster
Top Poster

Onderwerpen: 3
Naam: Leandro