Optimus Craft

Onrust over topsalarissen

BerichtOptimusH / wo 03 feb 2016, 11:46

SMILTON VALLEY - Woensdag 3 februari

Gisteren ontstond grote onrust onder de bevolking vanwege geruchten over buitenproportionele salarissen van medewerkers van de bank. Deze zouden ogenschijnlijk €40000 per week bedragen. Smilton Daily contacteerde de bank voor commentaar. "Ik kan verzekeren dat dit niet waar is", aldus bankmedewerker MARCAS7. "Het verbaast me dat het de ronde ging, maar ik kan begrijpen waar het fout is gegaan. Ik krijg namelijk €40000 per maand uitbetaald, niet per week".

Het modale salaris in Smilton Valley bedraagt €1000 per dag. Na een speech van OptimusH, initiatiefnemer van Smilton Valley, aan een groep werkzoekende inwoners, zijn er veel ondernemingsplannen ontstaan. "Een postkantoor hebben we nog niet voorbij zien komen, maar we hebben al wel wat leningen verstrekt aan ondernemers met een goede voorbereiding en een strak businessmodel", vertelt MARCAS7. Ook het bouwbedrijf laat weten dat het aantal facturen flink is toegenomen. "We hebben al een wachtlijst van meerdere klanten", zegt CEO Ward_. De gemeente heeft er vertrouwen in dat de economie snel zal aantrekken.
OptimusH - Trotse Oprichter van Optimus Craft
Sinds 24 september 2011

OptimusH
Oprichter
Oprichter

Onderwerpen: 966
Naam: Henry

BerichtFatihSevinc / zo 07 feb 2016, 11:17

Haha klopt, en vooral de onzin die Marijn uitkraamt is dus niet waar mensen. Mijn ontslag is vanwege m'n inactiviteit dus geloof Marijn maar niet, ik pleeg geen fraude ben eerlijker dan hem :P
Proefmod 2x
Eigenaar ThaleMart [Survival]
GLP Lijsttrekker

"You are the player, and I am the block. Together we make Minecraft."
- Is begonnen in oktober 2013
FatihSevinc
Ultimate Poster
Ultimate Poster

Onderwerpen: 68
Naam: Fatih